Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stölder vid JPs parkering

Taggad: ,

  • kowal

    Medlem
    18 juli, 2013 vid 09:48

    såg ett program om detta på tv… tydligen väldigt vanligt i UK.. att man klonar bilar. Dvs att nån med samma model, färg som din. Åker nu runt med dina plåtar och parkerar bäst fan han/hon vill och du kommer få ta alla smällar.

    Mitt tips är att anmäla det till polisen så de har tracking på det direkt. Så du lätt kan säga till pbolagen sen att jag har rapporterat de stulna o datum.

  • imported_thorbjorn

    Medlem
    18 juli, 2013 vid 10:05

    Har gjort en anmälan + jag har diarienummret på anmälan.
    Är bara till att hänvisa till anmälan

  • kneepad

    Medlem
    18 juli, 2013 vid 19:00

    Jaha. Så man skruvar av sina egna skyltar. Går till polisen och får tillfälliga. Beställer nya för 90 kr/st och sedan behöver man aldrig mer betala parkerings-trängselskatt avgifter m.m. på den bilen för all framtid???
    :laugh:

  • pjoter

    Medlem
    18 juli, 2013 vid 21:02

    🙂 haha ,tänkte de samma Orvar. 🙂

    Surt som tusan annars iaf! Vi här inne i Annelöv, 1 mil från JP har rätt mkt inbrott å stölder å grejer. Grannsamverkan här har sett en del bilar med stulna skyltar mm så det är nog rätt troligt att dina med kommer åka runt och kolla efter bra grejer att ta. Så de e bra det är anmält iaf, annars kan du få en del skit på dig.

    hade ju hoppats det där försvunnit i JP nu då det verkat rätt tyst ett tag.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stölder vid JPs parkering

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.