Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Stolle vill ha lite info om Paros..om det e ok

  • Stolle vill ha lite info om Paros..om det e ok

    Publicerad av anonym-anvandare på 28 maj, 2003 vid 11:27

    Tjena Stolle

    Jag håller på att arangera en resa till Paros i Aug för Sthlms kiteboardklubb. Jag skulle behöva lite tips på boende hur långt det är till stranden från hotellet partyfaktor hur stan e etc…

    Vi vill bo så nära kitecentrat som möjligt å slippa ha hyrbil..

    Kan du maila mig på f_quistgaard@hotmail.com så vore jag jätte tacksam

    Freddan

    anonym-anvandare svarade 20 år, 11 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 juni, 2003 vid 08:41

    Tja!
    Vart på paros ska du bo? Den bästa surfingen/kitesurfingen finns på motsatta sida som “huvudbyn” som heter Parika.
    Skulle tror att det är ca 4 mil som man måste ta sej tvärs över ön om man ska till golden beach. Det finns ett ställe ca en mil söder om parika mellan paros och antiparos som oxså är helt ok. Partyt är helt okej i Parika men ett par shyssta ställen men övrigt på ön är det ganska dött. Har man tjej med sej kan jag rekommendera nassou som ligger på norra delen av paros med hög mysfaktor. Finns oxså ett bra ställe som heter Santa Maria som inte ligger långt därifrån. //Nicklas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Stolle vill ha lite info om Paros..om det e ok

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.