Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stoppa KONY 2012-Invisible children!

  • m3lk3r

    Medlem
    12 mars, 2012 vid 23:09
    Jesper B;683531 wrote:
    Stödja!?

    Inte stoppa.

    /JB

    Någon måste ju stödja honom, det kan inte vara lätt att vara Kony nu 🙁

    Nä, här skickas inga pengar åt något håll.

    Eller jo om Kony gör en lika snygg film så är han värd lite stålar.

  • judo-freddan

    Medlem
    13 mars, 2012 vid 18:48

    Den här filmen kommenterar scamen rätt schysst tycker jag:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=68GbzIkYdc8

  • dude

    Medlem
    14 mars, 2012 vid 06:33

    Det här var intressant! Är det så så är det en skön manöver – och starkt av de som genomskådar den. Men först, är det verkligen så?

    Jesper B;683532 wrote:
    Grym film Nemo!
    Och glöm inte vapentillverkarna/politikerna i Sverige. Vi nobla Svenskar som med blodspengar finansierar världens finaste vetenskapliga priser och så… vi kan nog jobba rätt lokalt vi också för att slänga lite grus i krigsmaskineriet.

    Men fasen, hur mycket olja finns det där nere? Är Kony 2012 bara en skenmanöver för att legitimera mer US-militärnärvaro i ännu ett oljeland? Så djävla illa får det bara inte va!

    /JB

  • dude

    Medlem
    14 mars, 2012 vid 06:36

    Tack för rapvideon, hehe. Stört skönt hur vissa mediala budskap förs fram idag. Det är bara för roligt 🙂

    Och som de säger, vi får vänta och se…

    Judo-Freddan;683588 wrote:
    Den här filmen kommenterar scamen rätt schysst tycker jag:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=68GbzIkYdc8
  • nemo

    Medlem
    15 mars, 2012 vid 10:50

    @Jesper B 683532 wrote:

    Grym film Nemo!
    Och glöm inte vapentillverkarna/politikerna i Sverige. Vi nobla Svenskar som med blodspengar finansierar världens finaste vetenskapliga priser och så… vi kan nog jobba rätt lokalt vi också för att slänga lite grus i krigsmaskineriet.

    Men fasen, hur mycket olja finns det där nere? Är Kony 2012 bara en skenmanöver för att legitimera mer US-militärnärvaro i ännu ett oljeland? Så djävla illa får det bara inte va!

    /JB[/QUOTE

    Håller med det finns mkt skit att gräva fram hos socialmodekraterna de senaste 30åren. Hur som helst kryper det i skinnet på mig när det luktar masspsykos oavsett villket håll det blåser. Det finns som sagt många väl fungerande välgörenhetsorganisationer så värför göra en ny som bara är inriktad på en gubbe? Vidare ser snubben lite för bra ut för att han skall vara rakt genom shysst… Grymt skön rapnews…

  • svenne

    Medlem
    15 mars, 2012 vid 11:48
    nemo;683719 wrote:
    Håller med det finns mkt skit att gräva fram hos socialmodekraterna de senaste 30åren. Hur som helst kryper det i skinnet på mig när det luktar masspsykos oavsett villket håll det blåser. Det finns som sagt många väl fungerande välgörenhetsorganisationer så värför göra en ny som bara är inriktad på en gubbe? Vidare ser snubben lite för bra ut för att han skall vara rakt genom shysst… Grymt skön rapnews…

    Jag kunde inte sagt det bättre själv! 🙂

  • surfslusken

    Medlem
    15 mars, 2012 vid 13:07

    Dax att flytta tråden till OT???
    Eller krävs det som vanligt att jag måste in o sabba den först?
    (Kanske ja just gjorde genom min blotta närvaro?)

  • dude

    Medlem
    15 mars, 2012 vid 13:37
    nemo;683719 wrote:
    @Jesper B 683532 wrote:

    Grym film Nemo!
    Och glöm inte vapentillverkarna/politikerna i Sverige. Vi nobla Svenskar som med blodspengar finansierar världens finaste vetenskapliga priser och så… vi kan nog jobba rätt lokalt vi också för att slänga lite grus i krigsmaskineriet.

    Men fasen, hur mycket olja finns det där nere? Är Kony 2012 bara en skenmanöver för att legitimera mer US-militärnärvaro i ännu ett oljeland? Så djävla illa får det bara inte va!

    /JB

    Håller med det finns mkt skit att gräva fram hos socialmodekraterna de senaste 30åren. Hur som helst kryper det i skinnet på mig när det luktar masspsykos oavsett villket håll det blåser. Det finns som sagt många väl fungerande välgörenhetsorganisationer så värför göra en ny som bara är inriktad på en gubbe? Vidare ser snubben lite för bra ut för att han skall vara rakt genom shysst… Grymt skön rapnews…

    F-n masspsykos är det enda som funkar i vindsurfingbranschen – för att få någon kritisk massa över huvud taget. Och det är ni inte sena att tacka Kauli att ni har extra fenor under brädan för eller ‘vem det nu var’ som satte igång fyrlattstrenden!

    Så jag ser inget problem med masspsykos. Däremot bryr jag mig om åt vilket håll det blåser!

  • jenselias

    Medlem
    15 mars, 2012 vid 13:50
    dude;683732 wrote:
    F-n masspsykos är det enda som funkar i vindsurfingbranschen – för att få någon kritisk massa över huvud taget. Och det är ni inte sena att tacka Kauli att ni har extra fenor under brädan för eller ‘vem det nu var’ som satte igång fyrlattstrenden!

    Så jag ser inget problem med masspsykos. Däremot bryr jag mig om åt vilket håll det blåser!

    För att masspsykos ska uppstå skulle jag vilja påstå att det är okritisk massa som är en nödvändig förutsättning. Var den kritisk skulle vi sluppit mycket skit.

  • styret

    Medlem
    15 mars, 2012 vid 18:54
    dude;683732 wrote:
    Däremot bryr jag mig om åt vilket håll det blåser!

    Jag håller med. Jag kör helst barbord på vägen ut.

  • henryk

    Medlem
    15 mars, 2012 vid 19:36

    ……

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stoppa KONY 2012-Invisible children!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.