Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Stora Höga Stenungsund Söndag?
-
Stora Höga Stenungsund Söndag?
Publicerad av anonym-anvandare på 13 september, 2003 vid 15:14Verkar blåsa lite mer norrut imorgon.Någon som skall dit?
Mårtendanielsan svarade 21 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Jag drar till getskär, åker buss…
Jag har aldrig surfat där men det verkar vara helt ok. En fin gräsmatta att starta på. Fast hur det ser ut i vattnet, stenar dybotten m.m., vet jag inte.
-
Anonym
Gäst13 september, 2003 vid 17:18Jag och polaren skall upp imorgon. Det är midjedjupt med lerbotten. Längst in i viken grundar det upp med en del otäcka stenar, men håller man sig bara därifrån är det ett juste ställe.
/Fredrik
-
var ligger Getskär? E d kanske gottksär du menar? Tror d e kass i Gottskär imon med tanke på vindriktingen…
hur tar man sig till Stora Höga? Långgrunt? bra att rigga`? etc
Tacksam för info. -
Ser ut som om det finns ngt som heter Getskär eftersom flera skall dit… Var ligger Getskär?
-
Anonym
Gäst13 september, 2003 vid 17:21Gottskär ligger i Kungsbacka, Getskär i Stora Höga, strax söder om Stenungsund. Kör av motorvägen vid Jörlanda.. Sedan precis innan du kommer till Stora Höga svänger du vänster (Statiol=kört för långt) ner mot Getskär.. Följ bara vägen så kommer du till havet.
Logga in för att svara.