Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stora Höga Stenungsund Söndag?

  • draksurfarn

    Medlem
    13 september, 2003 vid 16:25

    Jag drar till getskär, åker buss…

    Jag har aldrig surfat där men det verkar vara helt ok. En fin gräsmatta att starta på. Fast hur det ser ut i vattnet, stenar dybotten m.m., vet jag inte.

  • Anonym

    Gäst
    13 september, 2003 vid 17:18

    Jag och polaren skall upp imorgon. Det är midjedjupt med lerbotten. Längst in i viken grundar det upp med en del otäcka stenar, men håller man sig bara därifrån är det ett juste ställe.

    /Fredrik

  • danielsan

    Medlem
    13 september, 2003 vid 17:19

    var ligger Getskär? E d kanske gottksär du menar? Tror d e kass i Gottskär imon med tanke på vindriktingen…

    hur tar man sig till Stora Höga? Långgrunt? bra att rigga`? etc
    Tacksam för info.

  • danielsan

    Medlem
    13 september, 2003 vid 17:21

    Ser ut som om det finns ngt som heter Getskär eftersom flera skall dit… Var ligger Getskär?

  • Anonym

    Gäst
    13 september, 2003 vid 17:21

    Gottskär ligger i Kungsbacka, Getskär i Stora Höga, strax söder om Stenungsund. Kör av motorvägen vid Jörlanda.. Sedan precis innan du kommer till Stora Höga svänger du vänster (Statiol=kört för långt) ner mot Getskär.. Följ bara vägen så kommer du till havet.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 september, 2003 vid 06:06

    När är ni där?

  • danielsan

    Medlem
    14 september, 2003 vid 10:43

    Tack! Låter bra!

    får se till att testa i eftermiddag…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stora Höga Stenungsund Söndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.