Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Storm torsdag morgon! Göteborg?

  • Storm torsdag morgon! Göteborg?

    Publicerad av jalla på 17 november, 2004 vid 13:12

    Nån som har tänkt att ta sig ut och isåfall vart? Väst är väl inte optimal kring Göteborg!?

    ian svarade 19 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 november, 2004 vid 13:22

    Ser ut som det ska vrida till NNV i morgon, Sillvik eller Fiskebäck.

    //Glenn

  • markram

    Medlem
    17 november, 2004 vid 15:16

    Förbannades j-la skit.
    Vid 75% av årets styrelsemöte har det utfärdats kulingvarning -helt obegripligt osannolikt!!!!!!
    Vill gudarna att jag skall sluta surfa eller bli surfbum? confused.gif

  • ian

    Medlem
    17 november, 2004 vid 16:21

    tänkt kanske köra fiskebäck tidigt om jag inte sover. har sovmorgon imorrn vilket är mycket sällsynt. att detta slår in samtidigt som en sådan prognos bäddar för katastrof.

  • markram

    Medlem
    17 november, 2004 vid 16:40

    Ian ring mig imorgon bitti om du beslutar dig för att gå ut, för då hänger jag på.
    Vill iksom inte gå ut ensam i snöstorm (har simmat hem en gång för mycket på 80-talet med förfrysning)..
    Har ju köpt ett 4kvadratsegel av speedjanne som borde loggas med GPS och windtechen om det blåser bra.
    Nu skall fanimej lilla fenan slippas och dubbdäcken på crazy.gif

  • ian

    Medlem
    17 november, 2004 vid 16:53

    ska ske. snackade med farsan nu, han ska åka till danmark med färjan tidigt imorgon, hehe, ka nnog gunga rätt bra skulle jag tro.

  • niklas_s

    Medlem
    17 november, 2004 vid 18:53

    ja kör fiskebäck på eftermiddan. nån mer? kör hälst inte ensam

  • ian

    Medlem
    18 november, 2004 vid 05:22

    dags att rocka baby! kan slå vad om att den föbannade ljuslila bubblan kommer ställa till det. Då vet jag inte vad jag gör!

  • ian

    Medlem
    18 november, 2004 vid 05:24

    och den är inte ens ljuslila utan orange!!!! vafaaaaan!
    kommer inte vara på myshumör asså.

  • ian

    Medlem
    18 november, 2004 vid 06:37

    jaja, nu drar jag till fiskebäck iaf, får väl se hur det går

  • karapp

    Medlem
    18 november, 2004 vid 07:30

    Hur gick det ian??? Fan sugen som fan, men jobbar hela j-vla dan ju… apel visar 21 meter i max! ahhhh… tongue.gif

  • ian

    Medlem
    18 november, 2004 vid 11:16

    sitter i skolan nu. det var sjukt överriggat med 4.0. kändes som en bra start på säsongen. grymt fina hopp fick man till även om vissa av landningarna mer såg ut som missade framåtförsök. soligt o gött va det i början också. inte särskilt kallt faktiskt. nu sk jag sätta mig långt bak i klassrummet o sova, ahhh

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Storm torsdag morgon! Göteborg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.