Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stort tack för filmkvällen…

  • Stort tack för filmkvällen…

    Publicerad av vigla på 1 september, 2010 vid 22:04

    :grin:….Calle, Per och resten av Skidsport för en helgjuten tillställning. Vi surfare i den kungliga hufvudstaden är inte bortskämda med sådana här event. Kul att vi var så många som tog tillfället att njuta av Calles konst på storskärm! Addicted2ride6 kan varmt rekommenderas som ett fullgott alternativ till alla egna amatörvideos tagna i sommar med granskog i bakgrunden eller lutande horisonter bakom svartgrått vatten.

    Hoppas detta kan bli ett återkommande event. Ännu en gång…tack, och alla som var nöjda kan väl fundera på förslag och uppslag till någon form av uppföljning i framtiden.

    gifvars svarade 13 år, 8 månader sedan 13 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • mikaels

    Medlem
    2 september, 2010 vid 07:45

    Håller med, en kanonkväll, och en kanonfilm! Mycket trevligt.

  • jesper-b

    Medlem
    2 september, 2010 vid 07:56

    Toppentack!

    Kommer ihåg en gång för lääääänge sedan, då jag faktiskt hade Skidsport Bromma dekaler i seglen. Jag föreslog dåvarande ägaren att de borde visa lite film och ha lite sköna häng i butiken. “Det här är ingen fritidsgård” fick jag till svar då. Skönt att stans bästa vindsurfbutik ändrat inställning. Tack igen, Pär, Calle mfl!

    /JB

  • fredrik-plantin

    Medlem
    2 september, 2010 vid 08:15
    Jesper B;629202 wrote:
    Toppentack!

    Kommer ihåg en gång för lääääänge sedan, då jag faktiskt hade Skidsport Bromma dekaler i seglen. Jag föreslog dåvarande ägaren att de borde visa lite film och ha lite sköna häng i butiken. “Det här är ingen fritidsgård” fick jag till svar då. Skönt att stans bästa vindsurfbutik ändrat inställning. Tack igen, Pär, Calle mfl!

    /JB

    Gott snack, Tack alla inblandade!

  • tbsurf

    Medlem
    2 september, 2010 vid 09:26

    mkt bra event, tack skidsport och fanatic för en underhållande kväll

  • dr-masse

    Medlem
    2 september, 2010 vid 10:01

    Instämmer helt, kul att träffa så många stokkholmssurfers. Dricka öl i surfbutik och kolla HD film från Maui. Inte fel alls!

    Calles film är grym. Igen. Perfekt uppladd!

  • calle

    Medlem
    2 september, 2010 vid 11:52

    Instämmer i hyllningskören!!
    Tack Per, Calle och alla andra skidsportare för en trevlig tillställning.
    Hoppas alla får en bra dag idag och imorgon oxå.

    / Calle S

  • robin

    Medlem
    2 september, 2010 vid 15:10

    Kan bara hålla med, grymt kul med en film- och hängkväll. Och Calle – WOW!

  • maca

    Medlem
    2 september, 2010 vid 20:40

    Instämmer i lovorden! Gott jobbat alla som ligger bakom!

    Det enda jag saknade var en förlängare-snurr-tävling med förstapriset en urläcker Fanatic 2011 skate, twin lr quad med mig hem på taket 😉

  • koa

    Medlem
    3 september, 2010 vid 08:14

    [ame=”http://vimeo.com/13876459″]ADDICTED TO RIDE 6 – Trailer on Vimeo[/ame]

    Stort tack för en grymt skön filmkväll tillsammans!
    Visning i High Definition med Full HD 1920x1080p projektor på riktigt stor filmduk och PA anläggningen dundrade…popcorn, snacks, bira…grymt skön stämning!
    Riktigt lyckat med skönt häng och mycket med mycket glada ansikten och gott snack under hela kvällen.
    Sånt här behöver vi, perfekt uppladdning inför höstvindarna…nu börjar det! 🙂

    Superkul att ni gillade filmen, stort tack för alla superglada ord om den under kvällen!!! 🙂

    Med vänlig hälsning

    Calle Nyberg

    PS:
    Stort Tack till Skidsport som hyrde in HD projektor, stor duk, lokal, häng med 2011: or, bjöd på snacks och att alla fick ADDICTED TO RIDE 6 – DVD:n med sig hem!
    (förutom huvudfilmen den en timme långa action/ lifestyle filmen ATR6 vi såg;
    så finns massa mer godis; 17 kortfilmer och många fina stills på Bonus & extra materialet…)
    Ca 100 glada personer var där, många fick stå och mingla och det var grymt skön stämning 🙂

    –lite ruffa mobilkamera bilder från kvällen: före öppning, under visningen och när folk inte bara ville gå hem vid 23:30 tiden…

  • claes6

    Medlem
    3 september, 2010 vid 10:17

    Ja, det var ju synd att man missade det…

    Så går det tydligen när man inte hänger på Surfzone varje dag. Bara att hoppas att evenemanget upprepas framöver. Jag lovar att vara mer uppmärksam då 🙂

  • trimmarn

    Medlem
    3 september, 2010 vid 16:50

    Jag vill oxo se den. Kan ni inte köra den igen med lite mer framförhållning?

  • koa

    Medlem
    3 september, 2010 vid 18:11
    trimmarn;629494 wrote:
    Jag vill oxo se den. Kan ni inte köra den igen med lite mer framförhållning?

    Skön kväll igen… kanske!?!

  • gifvars

    Medlem
    6 september, 2010 vid 07:49

    Var in på Skidsport och fick en kopia av ATR Six i helgen… En underbar timme i tv-soffan!
    Tack Calle! (Och skidsport)

    -JG

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stort tack för filmkvällen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.