Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing stråvalla imorgon torsdag- förmiddag lunch, någon?

  • stråvalla imorgon torsdag- förmiddag lunch, någon?

    Publicerad av johanh på 3 juni, 2009 vid 16:08

    Hallå!!!
    var i stråvalla idag från 11-16, var sol och ordentligt med vind, felet var dock att jag va själv efter halv ett ungefär. Så frågan är om någon ska dra dit imorgon torsdag vid elva tiden? Jag kommer vara där plus en tjej som var där idag, förutsätningarna ser ut som idag – bra med vind och sol…

    kom igen nu några fler studenter som e lediga måste det finnas!!!
    mvh johan

    surftobs svarade 14 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • surftobs

    Medlem
    3 juni, 2009 vid 17:48

    Fuck jag var i Torkils med samma dilemma. Funderade på att dra till Stråvalla. Försökte mig ut med 12an, överriggad, så jag fick dra in igen.

    Kan dyka upp om jag inte är för bakfull imorgon. Revanch.

    Tobbe

  • marcuswendin

    Medlem
    3 juni, 2009 vid 19:02

    Hej! Jag är lite sugen på att “skolka” och kita istället. Finns det chans att åka med från GBG? Mackan 0733 248185

  • johanh

    Medlem
    3 juni, 2009 vid 20:28

    var också ute med en tolva men va liiiite mycket power så snabbt in igen. För mig blir det svårt att plocka upp någon extra i bilen, dels liten bil och mycket grejer sedan att jag måste dra ganska tidigt hem igen. Jag kommer dra ner så att jag är nere vid elva i alla fall och hoppas på att några fler kommer…

    ses!

  • mri

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 01:29

    Jag tänkte ta och dra ner, men det blir första efter lunch då jag vaknat… När hade ni tänkt er att dra er hemåt?

    Och jag har plats i bilen från Göteborg, skicka ett sms om du/någon ska med. Ringer man och väcker mig så blir jag putt 🙂

    tel. 0737166746

  • johanh

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 07:01

    ja kommer dra mig hemåt absolut senast vid 16 då ja har träning vid 18… åker ner så ja e nere ungefär 11.. ses där!!!

  • surftobs

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 09:10

    Jag drar nog dit om ett tag, efter lunch. Prognosen ser bra ut för 12an.
    Har ev en plats.

    Tobbe

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing stråvalla imorgon torsdag- förmiddag lunch, någon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.