Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stulen bil med utrustning i!!!

  • Oregistrerad

    Gäst
    12 september, 2006 vid 09:14

    Fan va surt, jag lider med dig Anna!
    Hoppas det löser sig!!

    mvh
    STRÖM

  • bonasurf

    Medlem
    12 september, 2006 vid 09:37

    Shit vad sjukt. I östra grevie av alla ställen. Håller tummarna!!!

  • kine

    Medlem
    12 september, 2006 vid 10:59

    idioter!
    hoppas grejerna kommer tillbaks.

    /henka

  • anna

    Medlem
    12 september, 2006 vid 17:38

    tack för all support!!

    jag har inte hört något nytt om bilen och surfutrustningen gick inte att anmäla stulen än. jag fick lov att vänta tills de har hittat eller inte hittar bilen (polisen ansåg bilen stulen efter 30-40 dagar).
    så det blir ingen surfing för mig denna hösten, om inte bilen dyker upp snart.

    om jag inte får se grejerna igen så är jag fortfarande skriven på öland, har småbåtsförsäkring på stor del av grejerna och de är försäkrade på Ölandsförsäkringsbolag som e super bra. så jag hoppas att jag inte går för mycket i förlust utan har råd att köpa nya grejer och åka till vietnam över jul som mina sparade slantar egentligen skulle gått till.
    man vet ju aldrig, grejerna kanske dyker upp igen.

  • ola-h

    Medlem
    12 september, 2006 vid 17:52

    Anna – du får låna min Flare 99 om det inte ordnar sig på annat sätt. Skulle möjligen kunna bistå med en 5.0:a också, men där tar nog mina resurser slut.

  • anna

    Medlem
    12 september, 2006 vid 18:28

    super shyst!!!
    men just nu har jag ändå ingen bil och jag tror inte att jag vågar ha några surfgrejer här igen eftersom de inte får plats i mitt lilla rum.
    jag vet inte riktigt hur jag ska göra, men det fixar sig på något sätt. det gör det alltid.

  • fng

    Medlem
    12 september, 2006 vid 19:35

    Jag vet inte om det är lönt, men det kanske vore en idé att ringa/maila surfbutikerna i området och beskriva grejerna ifall de försöker sälja dem.. Man tycker att affärsinnehavarna borde fatta misstanke om någon halvjonkad typ försöker sälja ett kit..

  • Oregistrerad

    Gäst
    13 september, 2006 vid 00:29

    Ja fy faaan!
    Man känner sig så j-vla maktlös när det händer sånna grejjer.
    Man vill bara försåtsminera allt man äger och bara hoppas att någon “bosse med bultsaxen” kommer och börjar pilla på prylarna. boooom hahahahaha!!!!

    Man kan ju inte sitta pass på prylarna alltid.
    Har ev. några mindre segel att låna ut tills det löser sig om din bil återfinns utan prylar.
    Har 4.7 crossover 4.2 onshore 3.9 lip 3.5 lip och en 400 SC-6 + 370rdm att låna ut om du inte är för brydd om att det skall vara samma linje. Om det nu blåser 4.0 i Sep/oktober kan jag ge mig f-n på att jag jobbar ändå. 😉
    Nån bräda har jag inte tyvärr.

    Du har rätt i att det löser sig men sånt här e trist iallafall, tar så mycket energi ur en att bli förbannad.

    skicka ett pm om du vill låna.

  • smurff

    Medlem
    13 september, 2006 vid 00:30

    ööhh jag var tydligen inte inloggad
    j skicka pm till mig iallafall.
    mvh eddie

  • anna

    Medlem
    13 september, 2006 vid 16:19

    nu har polisen hittat bilen, men den var dock tom.
    så imorgon ska jag åka till trelleborg och hämta den och göra en anmälan på det som saknas och hoppas att försäkringsbolaget är snälla.

  • reef1

    Medlem
    13 september, 2006 vid 19:57

    Skönt o ha bilen tillbaks men usch fy vad tråkigt att grejerna var borta. 🙁

  • Oregistrerad

    Gäst
    15 september, 2006 vid 07:07
    Anna wrote:
    nu har polisen hittat bilen, men den var dock tom.
    så imorgon ska jag åka till trelleborg och hämta den och göra en anmälan på det som saknas och hoppas att försäkringsbolaget är snälla.

    Med tanke på vad bilen hittades så får du nu vara uppmärksam på dom Polska sajterna för köp och sälj.
    Som nån skrev på ett annat inlägg.
    Hade det blivit stulet på Öland utanför ditt hem hade du fått problem.
    Men nu var du ju så att säga på väg.
    Hoppas du har fullförsäkrat.
    Vill bara säga att jag tar numera ut grejorna ur min bil.
    Fick en tankeställare

  • Gbgarn

    Gäst
    15 september, 2006 vid 21:05
    Kelso wrote:
    Sjukt tråkigt Anna:( Lider med dig…

    Syns idioterna i GBG trakten så är dom körda.
    Säger vem? som om du har såå bra koll runt om vännen!?
    Såna idiot inlägg som dina gör mig bara irriterat! 😡

  • Oregistrerad

    Gäst
    15 september, 2006 vid 21:09
    S66 wrote:
    SKit me Anna, jag sköter runt om Blekinge området… Hjälper inte det får maffian sköta resten;)
    Mvh Andreas
    ännu än idioto!
    Hjälp tjejen seriöst istället för en massa skitsnack! Du säkert pissar i byxorna när du ser hells angels brumma förbi
  • bill

    Medlem
    15 september, 2006 vid 21:46
    Oregistrerad wrote:
    ännu än idioto!
    Hjälp tjejen seriöst istället för en massa skitsnack!
    Å hur hjälper ditt annonyma inlägg då???
Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stulen bil med utrustning i!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.