Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stulen pump i Läjet??

  • Stulen pump i Läjet??

    Publicerad av blackadder på 8 september, 2009 vid 05:33

    Kvabbso ringde mig efter att jag åkt hem igår och berättade följande att någon hade blivit av med sin pump. När denne frågade någon annan på stranden om det sa ytterligare någon annan att JAG hade tagit pumpen.

    Till dig som blev av med pumpen: Det var inte jag, jag hade bara min egen pump med mig hem (den har ett snöre på som jag satt dit själv).

    Till dig som sa att jag har snott någons pump: Köp pumpar i stället för att gå å plocka andras grejer på stranden din snåle fan!

    kvabbso svarade 14 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • kvabbso

    Medlem
    9 september, 2009 vid 11:04

    Nog för att du kan vara förvirrad ibland, men dina kite grejer har du benkoll på blackie

  • skotten

    Medlem
    9 september, 2009 vid 14:01

    blackadder you cheap looking bastard getting accused of stuff like that.. while we are on the subject, some tight bastard stole my naish bar last time I was up there… dodgy people in varberg that you are..

  • henric

    Medlem
    9 september, 2009 vid 14:30

    Kan någon börja uppfostra människorna på stranden nu? Det blir fler och fler trådar om hur folk uppför sig illa och stjäler. Är det småungar eller bara drägg?

  • blackadder

    Medlem
    9 september, 2009 vid 15:29
    kvabbso;574468 wrote:
    Nog för att du kan vara förvirrad ibland, men dina kite grejer har du benkoll på blackie

    Nja, benkoll vetefan. Jag brukar glömma nån grej lite då och då. Men just pumpen, den har jag ändrat lite på själv så den känner jag igen. Dessutom låg den i min kiteväska tillsammans med mina bilnycklar och mitt snus, vilket talar för att pumpen faktiskt är min.

  • jakobb

    Medlem
    9 september, 2009 vid 15:58

    det finns en pumptjuv i kretsarna! Min är också stulen 🙁

  • henkish

    Medlem
    9 september, 2009 vid 18:00

    Jag ser det framför mig..Någon som har tagit hand om dom små dyrgriparna..Har dom uppställda med lite skön belysning och ibland..men bara ibland så går denne..någon in och pumpar..

  • thorn

    Medlem
    9 september, 2009 vid 18:20

    Min pump har också blivit stulen.

    Av Haze!

  • debkausf

    Medlem
    9 september, 2009 vid 18:28

    3 stycken o en kitebag måste betyda ledning för mig!

  • imported_thorbjorn

    Medlem
    9 september, 2009 vid 19:10

    Jag hittade en svart pump på parkvägen förra våren och jag har annoserat om den här tidigare. Men ingen känner sig vid den så jag skänker den nu.

  • kitelife

    Medlem
    10 september, 2009 vid 08:07

    Jävla idoter! surfare stjäl inte från varandra – gammal lag –

    Vad hände med “Surfer Love” låna en mastförlängare av nån gammal W-surfare och leta upp han :shocked: “tough love” istället :shocked:

  • kvabbso

    Medlem
    10 september, 2009 vid 11:39

    ord!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stulen pump i Läjet??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.