• Publicerad av piotr på 18 oktober, 2007 vid 17:15

    Inbrott i källarförrådet och blivit av m hela våtdräktspaketet för mig och sambo.. Om någon ser köperbjudande på ngt som liknar detta så får ni gärna hojta till. Surt som fan,blir det bättre om man emigrerar till ett varmare ställe där man slipper våtdräkter kanske..? Och hängsele och hjälm.. vad fan skall man som tjuv m det till ?Sälja det i Nordstan till en skön snubbe eller?

    Tur när man e student och har fritt m flis i plånboken.. Och var skall man ha grejerna om inte i källarförråd när man bor i lgh? Man lär ju inte få ut en spänn från försäkringsbolaget heller..

    Följande var det:

    En våtdräkt RipCurl steamer 4/3mm, strl. L. En våtdräkt Sola, convertible 3mm strl. S. Två par våtdräktsskor NeilPryde strl.37/42. Två hängselar North Sails strl. S/M. En vindsurfinghjälm Gath Strl. S. En rashguard billabong Stl. S. Ett par våtdräktsshorts 3mm strl M. Neilpryde. Två st. våtdräktshuvor NeilPryde strl. S/M. Ett par våtdräktshandskar Cold Water MItts, strl. M.

    Mvh
    Peder 070-2459536

    henrik_a svarade 16 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • henrik_a

    Medlem
    18 oktober, 2007 vid 19:23

    Märkligt, men för ett år sedan lite drygt hände samma sak mig.
    Alla mina och frugans dräkter stals.
    Storlek 52 och storlek 36. Hur lätt är det att kränga en begagnad dam dräkt?
    Jag tror att pundarna tar det för dykardräkter vilka har ett hyffsat andrahandsvärde.

    Jag letade som en tok på blocket och dykara.nu och här men icke.
    Därimot upptäkte jag att långt senare att de också stulit mitt gamla lego och om man söker på sådant så upptäcker man att lego ökar i värde med tiden.
    En liten ovesäntlig detalj bara.

    Jag kan trösta dig med att jag fick bra med ersättning från försäkringsbolaget.
    Inte under halva nyinskaffningsvärdet och då hade jag några gamla dräkter från sekelskiftet. Jag fick hela värdet för dräkter nyare än 1 år. Och dräkter där imellan något mitt i mellan.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.