Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stulna prylar i Mölndal

  • Stulna prylar i Mölndal

    Publicerad av erikponti på 16 september, 2012 vid 11:19

    Fick med mig kajtsen och brädan in till lägenheten sist jag var ute och åkte, men den blå IKEA-kassen glömde jag med allt som man har i den.. Jag lämnar aldrig något synligt i bilen men det hjälper uppenbarligen inte. När jag kom till bilen idag så hade någon smällt en ruta och försökt tjuvkoppla bilen, försökt sno radion, tagit några cd-skivor (tjuven tog inte den bästa skivan sån tur var. Lars Winnerbäck och Funk Unit föll dock tydligen i smaken) och slutligen klättrat in i bagaget och tagit surfprylarna. Så idag blev det ingen surfing 😡

    Jag hoppas att jag fått hjärnsläpp och förlagt prylarna någonstans. Idag när jag skulle ut så skulle jag plocka upp grejerna från den vanliga förvaringsplatsen men där var det tomt så tyvärr så ser det förbaskat mörk ut..

    Så om någon ser något av följande, hojta gärna till:
    O´neill 5/4/3 MS Gråsvart med lite grönt på
    Mystic Warrior II
    Dakine Matrix Impactväst
    Hjälm
    Komplett naishbom 2010
    Hundkrok, våtskor, handskar osv..

    Peace
    Erik 0704-294078

    a-holm svarade 11 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • erikponti

    Medlem
    16 september, 2012 vid 13:45

    Erik- Tjuven, 1-1. Jag gav mig den på att den käre tjuven inte skulle orka allt för långt med prylar som jag tycker är jobbiga att bära… Mycket riktigt efter några timmars letande så hittade jag det mesta och lite till 🙂 Dock är bommen bortblåst. Det kan jag väl knappast klamra person för då det verkar som även kitesurfare brukar tappa bort bommar åt höger och vänster. Men som sagt, stöter någon på en Naish 2010 bom med fräscha linor på så kan det vara min…

  • danger

    Medlem
    16 september, 2012 vid 15:50

    Vilket sammanträffande att någon i Göteborg la upp en Naish 2010 bom med fräscha linor igår på Surfzone…
    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=40261&title=naish-bom&cat=11

  • erikponti

    Medlem
    16 september, 2012 vid 19:43
    Danger;698749 wrote:
    Vilket sammanträffande att någon i Göteborg la upp en Naish 2010 bom med fräscha linor igår på Surfzone…
    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=40261&title=naish-bom&cat=11

    Japp jag såg det 🙂 Dock var det inte min bom sån tur var.. Har nu varit ute hela dagen och letat och till slut hittade jag faktiskt bommen hel men något tilltrasslad i en knarkargömma i ett övergivet garage. Så nu tror jag att jag har fått tillbaka allt :laugh:

  • regfellow

    Medlem
    16 september, 2012 vid 21:38

    Imponerande!

  • dunderklumpen

    Medlem
    18 september, 2012 vid 07:24

    🙂 Gött!

  • rrd_z

    Medlem
    18 september, 2012 vid 07:41

    fan va härligt !!
    Hoppas du får en sweet dag på vattnet !

  • a-holm

    Medlem
    18 september, 2012 vid 08:01

    Kul att du har fått tillbaka alla grejerna efter lite detektivarbete. Tur att det är ont om kriminella kiteknarkare

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stulna prylar i Mölndal

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.