Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Stylesheets!

  • Stylesheets!

    Publicerad av ola_p på 24 november, 2005 vid 12:36

    Tar tillfället i akt att vara först med att klottra lite inlägg här..

    Jag saknar möjligheten att välja utseende på forumet.. kan vi inte få tillbaka den möjligheten?
    Kanske tillochmed möjligheten att lägga till egna stylesheets? laugh.gif Så det inte syns så tydligt att man läser konfen på arbetstid. grin.gif

    Sen hade det varit kul att få använda html i sina inlägg.. men kommer ihåg när och varför det stängdes av.. =/

    RSS feed på annonsmarknaden hade varit riktigt bra, står högt upp på önskelistan, och kanske en liten scrollande text med nya annonsrubriker i den lediga rutan bredvid surfnet meddelanden?
    Vanliga dmi länken är av någon anledning utbytt mot DMI Ocean Forecast, Jag vill hellre ha den vanliga, eller kanske rentav båda två.

    Sen vet jag att det är mer saker jag funderat över, men det kommer jag nog på senare..

    Keep it up! cool.gif

    ola_p svarade 18 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • ove226

    Medlem
    24 november, 2005 vid 14:13

    faen va du kräver ola..haha..nerå men jag håller med dej..lite mer valmöjlighter om utseende och så skulle sitta fint…

  • steffo

    Medlem
    1 december, 2005 vid 07:34

    Vad hade du tänkt dig för stylesheet som kan fungera på jobbet, mindre färger, svart/vit?

    HTML går att använda, men du måste välja det, finns ovanför skrivrutan.

    RSS kommer, dock inte klart vad som kommer att feedas. Bättre indekering av nya annonser också, förmodligen ovanför foruminnehållet.

    Kom gärna med mer synpunkter.

    /Steffo

  • ola_p

    Medlem
    2 december, 2005 vid 08:40

    Vad trevligt, noterade aldrig att html möjligheten hade kommit tillbaka.
    Jag skulle gärna sett ett grått tema, varför inte en tävling där man får göra ett förslag var och sedan plocka de 2-3 bästa?
    Annonserna är det som hade varit trevligast att ha som RSS. En ticker i det lediga vänstra fältet hade varit bra, tycker jag, men det är väl en smaksak.
    En funktion för att se nya inlägg i valda forum hade varit grymt, ex. vis, alla nya inlägg på konfen, FSW, Resmål, surfbussen och offtopic.

  • ola_p

    Medlem
    2 december, 2005 vid 08:41

    Och en moderator till om man skall tillägga nått.. Varit mycket skräpinlägg på senaste. frown.gif

  • basse

    Medlem
    2 december, 2005 vid 09:29

    Svar till:


    En funktion för att se nya inlägg i valda forum hade varit grymt, ex. vis, alla nya inlägg på konfen, FSW, Resmål, surfbussen och offtopic

    Och en moderator till om man skall tillägga nått.. Varit mycket skräpinlägg på senaste. frown.gif

    [/ QUOTE ]

    Japp… dessa två låter som bra saker. Man läser ju nästan bara vissa konfer, inte alla.
    Hårdare moderering också nu när det börjar bli så mycket folk. Varför flyttas inte alla dessa skittrådar till offtopic av någon. Det skall handla om vindsurfing om det skall ligga i något av windsurfingforumen.

  • herodude

    Medlem
    11 december, 2005 vid 23:28

    en rrs feed, i stil med surfnet.se hade varit grymmt, fast kanske hmm prognoser som ser lovande ut också?

  • caspern

    Medlem
    20 december, 2005 vid 16:04

    bara man kan byta till den gammla layouten så är jag nöjd.

  • ola_p

    Medlem
    20 december, 2005 vid 17:58

    Jag kan inte skriva html i mina inlägg längre… =( Jag som tänkte göra en sån fin juldekoration…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Stylesheets!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.