Senaste nytt Forums Vågsurfing Sufers i Varberg sökes!

  • Sufers i Varberg sökes!

    Publicerad av surfsmurf på 26 juni, 2002 vid 18:09

    Tja!

    Jag tänkte ta mig ned från Stockholm till Varberg imorrn och stanna ett par dgr. Skulle vara kul att slå sig ihop med ngr surfande (trevliga) “locals” som vet vart man ska ta sig. Jag har bil med plats för tre pers till och delar vi på bensinen så får ni gärna hänga på. Särskillt kul skulle det vara att ha med ngn tjej men jag har ju insett att det inte är så många förutom mig som håller på just i Sverige så alla grabs är naturligtvis jättevälkomna att höra av sig. Mejla snarast så löser vi det där med tfn.nr. etc.

    Skulle bli så himla happy om nån ville förbarma sig över min lilla surfersjäl.

    Jag kan t.o.m muta mé godis wink.gif

    //Surfchick

    Ps. Jag é helkass på att surfa (men envis) så alla é välkomna att höra av sig. Kan nog lära av de flesta! Ds.

    anonym-anvandare svarade 21 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 juni, 2002 vid 05:57

    [censored]….häng på till öland idag !!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 augusti, 2002 vid 19:26

    hej,wille här bor i varberg och kan hjälpa dig i orienteringen kan nog fixa boende till dig om du vill. här är dålig vind just nu men det kommer att bli bättre enligt nasa. ring om du vill ha kontakt 0709-999335 ska själv dra om tre veckor till hawaii vill du följa med?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Sufers i Varberg sökes!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.