Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sugen på kite imorgon, Göteborg och söderut

  • Sugen på kite imorgon, Göteborg och söderut

    Publicerad av dadde på 29 juli, 2010 vid 20:08

    Jag är en 32-årig nybörjare och bara gått en kurs men nu skaffat grejer så man blir ju grymt sugen på att testa, tänkte imorgon, fredag.
    Bor i Göteborg (Billdal)
    Jag har bil tänkte köra söderut men vet inte riktigt var, (gärna nybörjarvänligt) kanske inte för långt måste vara tillbaka i Göteborg kl 16. (kan åka tidigt)
    Har fyra platser om några vill hänga på, som tack för skjutsen får ni gärna komma med lite tips och trix:laugh:

    Jag har bara en 12, tror ni det blir för stort imorgon, väger 90kg?

    Bara hör av er.
    /Daniel 0707-156618

    dadde svarade 13 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • bennylundin

    Medlem
    29 juli, 2010 vid 20:33

    Tjena dadde gott att du är sugen på att köra. tror dock att 12a är alldeles för stort imorgon då det ser ut att bli mkt vind, speciellt om du är nybörjare också.

  • dadde

    Medlem
    29 juli, 2010 vid 22:03

    Aj då! Jag trodde det skulle ligga på ca 8. Jag får hålla mig ett par dagar till då:frown:
    Hoppas det blåser ok på sön, mån eller tis istället, får passa på när man är ledig.
    Det är bara att höra av er om ni vill hänga på.

    /Dadde

  • pear

    Medlem
    30 juli, 2010 vid 08:15

    Tjenna dadde! Jag bor på Lindholmen och är också rätt ny i gamet. Sugen på att köra idag dock men hänger gärna med även nästa vecka om du ska iväg. Hör av dig på 0768-248125. / Pär

  • dadde

    Medlem
    30 juli, 2010 vid 17:46

    Tjena Pear! Idag blev inget, blåste nog för mycket för en tolva:cool2:
    Jag hoppas kunna köra på söndag och kanske måndag och tisdag. Jag hör av mig på söndag så får vi se om det blåser och vart vi kan åka, så hämtar jag upp dig på Lindholmen.

    Är det någon mer som vill hänga på så är det bara att höra av er.
    /Daniel

  • dadde

    Medlem
    1 augusti, 2010 vid 11:13

    Typiskt! När man väl är ledig blåser det inte:frown:

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sugen på kite imorgon, Göteborg och söderut

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.