Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sund Sunningen

  • spinl

    Medlem
    13 september, 2014 vid 09:31

    Blir lite sugen! För någon som aldrig varit där innan, vart parkerar man smidigast?

  • billie

    Medlem
    14 september, 2014 vid 06:57

    Lördagen blev inte riktigt som man tänkt sig Det var bra med vind fram till 12:30
    Och den kom inte tillbaka förrän kl. 16 Men då höll den bra i några timmar.
    Söndagen ser bättre ut med vind hela eftermiddagen . Lättvind
    Parkering kan ske på två sätt. Man kör mot Sundsviksgåren passerar en stor parkering på vänster sida. Strax efter parkeringen finns en skogsväg till vänster (ej asfalt) .Där kan man köra ned och parkera på ganska stor yta med bra riggningsyta. Alternativ 2 .Fortsätta fram till Sundsviksgårdens bom och parkera på kanterna på vägen som går ner till vattnet .

  • spinl

    Medlem
    14 september, 2014 vid 20:48

    Tackar för beskrivningen, får ta mig ett besök i framtiden. Blev gottskär för mig idag istället.

  • billie

    Medlem
    15 september, 2014 vid 08:03

    Söndagen blev en jättefin dag med bra med vind. Tanken med mitt upprop var ju bara att göra vindsurfare och kitare i närområdet uppmärksamma. Inte åka långa sträckor

  • moonkalle

    Medlem
    21 september, 2014 vid 13:19

    Ska åka förbi imorrn och kolla läget. Annars blir d vänern.

  • billie

    Medlem
    21 september, 2014 vid 14:54

    Jag tror inte att Sund blir så bra .Det ser ut att bli nordliga vindar och då är det inte så bra .
    Kan du lämna tips om Vänern ?

  • moonkalle

    Medlem
    21 september, 2014 vid 17:11

    Var på gaddesanda sist på vänersnäs. Byigt men funkade . Antingen kite 12 kvm eller 14. Vita sandar mellerud kan funka har inte testat än. Svår riktning.

  • moonkalle

    Medlem
    21 september, 2014 vid 18:44

    Blir mwllwrud imorrn. Såg en vik som kan funka fint söder om mellerud. Jakobsbyn heter det. Ser ut att kunna va bra. Tar med både kite och vindsurfing. Ser ut att kunna blåsa 10-12 NNO . Ger d en chans . Alltid kul med nya platser.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sund Sunningen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.