Senaste nytt Forums Stand Up Paddleboard SUP Skåne -ut på turer etc

  • SUP Skåne -ut på turer etc

    Publicerad av areskoug på 28 augusti, 2016 vid 15:01

    Hej!
    Har lurkat runt på forumet här ett väldans tag och köpte äntligen min nybörjar sup i Maj.
    Hittar dock inte mycket snack eller grupper online där man kanske kan dela tips eller ses på en tur. Känner till sup-klubbar i malmö etc, men jag tänker kanske lite mer casual och på andra ställen än malmö/lomma etc.

    Så precis som FooFighter i Skövdetråden så undrar jag om det finns några skåningar som är ute och paddlar ibland? Är tex väldigt sugen på turer runt Mölle, men känner att det är dumt att ge mig ut helt själv alltid.

    Trevlig kväll!

    Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

    foofighter svarade 7 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • foofighter

    Medlem
    30 augusti, 2016 vid 10:00

    Hej,

    Verkar inte vara så livat här på SUP delen av forumet. Själv har jag inte hört så mycket som ett knyst efter min post.

    Har inte blivit mycket SUP:ande heller det sista p.g.a. uselt väder, mörka kvällar och tidsbrist. En 5km tur hann jag dock med en av de vackra vindstilla kvällarna tidigare i augusti.

    Vad för bräda har du införskaffat?

    Lycka till med att finna paddelvänner!

    /M

  • areskoug

    Medlem
    31 augusti, 2016 vid 11:54

    Haha nä verkligen inte livat. Säg till om du hittar nåt annat bra forum eller fb grupper. Jag hittar bara föreningar och uthyrning.

    Ett par turer i augusti har det blivit, bor nära en väldigt mysig å bland annat. Är dock som sagt sjukt sugen på Mölles halvö så man kanske kan få se lite djurliv som sälar etc.

    Jag har bara köpt en basic uppblåsbar aqua marina fusion, den största av dem. Mest pga att det var ett rimligt pris för att prova på om jag gillar det. Får se om man kanske säljer nästa sommar och satsar på en yster eller red Paddle eller annat spännande. Är ändå nöjd med denna än så länge.
    Själv, vad har du för bräda?

    Haha ja lycka till du också!

    Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

  • foofighter

    Medlem
    31 augusti, 2016 vid 18:40

    Samma här… Uthyrning och prova på paket är det enda jag funnit… Därför jag hade höga förhoppningar på detta forum.

    Jag har samma bräda som du; en Fusion. Fränt! Jag är mycket nöjd med den än så länge. Mycket bra prova-på bräda.

    /M

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Stand Up Paddleboard SUP Skåne -ut på turer etc

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.