• vinta_kestrel

    Medlem
    10 maj, 2007 vid 10:40

    klart jag har… 😉 (se bif. bild). Just detta kostade liiite extra jämfört med om jag hållig mig mer inom ramarna – det räcker ju att förlita sig på normala panelerna och förändra färgerna på dessa för att få sitt alldeles egendesignade SF utan en massa extrakostnader som t.ex. mina flames innebar.

    Det finns mer än 360 färgkombos du kan utgå ifrån

    Designa ditt eget Superfreak

    Produktinfo Superfreak

  • m-c

    Medlem
    10 maj, 2007 vid 10:58

    Alltså ett tidigt Fire!!::smile:
    /M

  • surfslusken

    Medlem
    10 maj, 2007 vid 17:24

    Klart man har, gör inte alla de nu
    förtiden??

    Iofs, fick ja en vit orage tilllsut ändå;)

  • jeppo_f

    Medlem
    10 maj, 2007 vid 19:23

    @Vinta_Kestrel 382233 wrote:

    klart jag har… 😉 (se bif. bild). Just detta kostade liiite extra jämfört med om jag hållig mig mer inom ramarna – det räcker ju att förlita sig på normala panelerna och förändra färgerna på dessa för att få sitt alldeles egendesignade SF utan en massa extrakostnader som t.ex. mina flames innebar.

    Det finns nästan 360 färgkombos du kan utgå ifrån

    Designa ditt eget Superfreak

    Produktinfo Superfreak

    Hahaha!!! Nummer 363 bland de färdiga förslagen rockar ju fett!
    Vem blir först att beställa en linje? Kanske med lite variationer – en flodhäst, en elefant, en giraff och en myrslok.

    /jeppo

  • vinta_kestrel

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 05:55

    Mina ungar gillade INTE den – “Tjejsegel” var kommentaren. De skulle prompt ha 322. “Pappa, jag ska ha svart!”. Bara att låta 5-åringen låta håret växa ut, få svarta jeans, nyckelkedja etc med en gång. Headbanga och “hårdrockstecknet” kan han redan 😉

    /ex-Synthare

    PS. Segel som specialdesignats till någon en gång, hamnar sedan på “färdiglistan” om Hot själva tycker designen var bra nog. Så dessa har en gång varit one-off’s. Hoppas mitt får vara det en stund… …tack 😉

  • Oregistrerad

    Gäst
    11 maj, 2007 vid 08:21

    Funkar ett sånt här crossoversegel till freeride?

  • imported_borje

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 09:15

    Ola, det ska bli ett nöje att se dina flames nästa gång ni hälsar på i Halmstad 🙂

  • vinta_kestrel

    Medlem
    16 maj, 2007 vid 20:58

    Borje, om du menar mig så är “jag”, Niclas. Surfar dock med Ola om du tänker på Bjäreborn.

    btw, fick seglen idag. Så jäkla snygga de blev!
    DSC_2272.jpg

    DSC_2278-2.jpg
    New vs old. 33 år mellan rigg och bräda. Min moddade Windsurfer Original(tm), snart SUP, barnbräda och freestylebräda 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.