Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Superfreak segel sökes

  • Superfreak segel sökes

    Publicerad av fiskmat på 2 april, 2023 vid 13:17

    Hej på er, jag är på jakt efter ett HSM Superfreak, storlek 5,0 upp till 5,5, för främst SUP segling. Har du ett liggande som du kan tänka dig att sälja så skicka gärna ett PM. Skicket är inte så noga bara det funkar 🙂

    Hoppas det är ok att annonsera här istället för köp och sälj, tänker att kanske några fler kollar här.

    Mvh Andreas

    sailortrash svarade 1 år sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • sailortrash

    Medlem
    4 april, 2023 vid 20:29

    Jag har två
    De är ganska tunga, jag tror du skulle bli gladare med en barn/nybörjarerigg, typ simmer quest, på en sup

  • fiskmat

    Medlem
    5 april, 2023 vid 10:48

    Tack för svar! Du har PM.

  • sailortrash

    Medlem
    6 april, 2023 vid 16:30

    Hej fiskmat
    Såg ditt pm men funkade inte att svara
    Du får gärna prova dem om du håller till i sthlm, tror inte jag säljer dem dock. De är flr skumma och ovanliga och har sina fördelar

    Men alternativ kan nog va (utöver barnsegel/skolsegel) ett naish lift i liten modell

    Väger nästan ingenting, men är också antingen som en påse eller helt neutralt. Foilsegel men funkar nog bra till sup

    Inte större än 4.7 dock. Hade en 6.4 innan, var inget för mig

  • steffo

    Medlem
    6 april, 2023 vid 20:15

    Hej

    Vi jobbar med uppdateringar så det blev störningar med meddelanden men det är nu åtgärdat.

    Vi kommer att jobba vidare med uppdateringar under våren så om det är något som inte fungerar så meddela gärna i support forumet.

  • sailortrash

    Medlem
    6 april, 2023 vid 20:55

    Yes
    Kul att ni jobbar på och håller liv i gamla bettan!

  • fiskmat

    Medlem
    8 april, 2023 vid 13:00

    Sailortrash, tack för erbjudande om att testa seglen, jag håller dock till på västkusten. Men hör gärna av dig om du skulle ändra dig om att kränga av seglen 🙂

    @steffo – ett tack från mig också för att ni håller igång forumet. Jag ska försöka bli bättre på att skriva här 😬

  • sailortrash

    Medlem
    8 april, 2023 vid 20:30

    Du får snacka med brorsan
    Han kör på hot oxå, och bor i gbg

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Superfreak segel sökes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.