Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surf i morgon i stockholm

  • surf i morgon i stockholm

    Publicerad av mr-o på 15 juli, 2008 vid 17:49

    det verkar som det kommer att ligga på sydväst, var är bäst, är fituna ett säkert kort?
    Någon som har några surfplaner för imorgon?

    hanlar svarade 15 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • andreas-t

    Medlem
    15 juli, 2008 vid 20:35

    Det ska ju bli VSV enligt Windguru och även Foreca. Var i Brevik idag, ensam surfare, vilket var konstigt då det var sol och gäss över hela Trälhavet. Idag var det rätt mycket SV, vilket gjorde det byigt, punka ibland för att sedan tuta i 8-9 m/s (fast med formula, så planade jag hela tiden ändå. Duktigt överriggad några gånger istället). Blir det VSV, så brukar Brevik få stabilare vind. Hinner kanske med en sväng där under förmiddagen imorgon.

  • electric

    Medlem
    15 juli, 2008 vid 20:52

    @Andreas T 482933 wrote:

    Det ska ju bli VSV enligt Windguru och även Foreca.

    Även ABC-vädret spår en dragning åt V (i södra skärgården). Tycks alltså bli Farstanäs igen …

  • andreas-t

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 07:16

    Enligt SLB.nu verkar det vara nästan ren väst och bra fart på fläkten. Windguru säger att det ska vara bäst på förmiddagen, så jag åker till Brevik, så fort jag fått i mig frukost.

  • nissex3m

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 09:20

    Hur kommer man ner till riggningsplats på Farstanäs? Har läst att du måste ha nyckel?

    /N

  • jox

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 10:40

    Man måste vara medlem i klubben och ha nyckel för att komma ner. Läs mer på telgesurf.se

  • nissex3m

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 10:44

    Så då kan man säga att det är en privat spot?

  • hanlar

    Medlem
    16 juli, 2008 vid 13:48

    @NisseX3M 483081 wrote:

    Så då kan man säga att det är en privat spot?

    ..som man har tillgång till för ynka 350 kr/år. Det är en deal med damen som har campingen att det ska vara låst ner till stranden. Men det är lätt att bli medlem! Det är lätt stockholms bästa riggning och har man lite större bräda så åker man på nästan alla riktningar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surf i morgon i stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.