Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf i reklam

  • bill

    Medlem
    7 april, 2006 vid 11:33
    Svenne wrote:
    Grym materialutveckling de kommande åren, speciellt i störtlapp. Kul att de har börjat med carving-teknik i stjärtslalom också.
    Absolut!
    Nästa år kommer Dyngastar med en modell som heter Big Mama, speciallgjord för lössnö!
  • fastforward

    Medlem
    7 april, 2006 vid 13:05

    Rykten har gjort gällande att en välkänd tysk har satt en 360 med tailgrab i puckellapp. Fransoserna har varit svåra att nå för en kommentar eftersom de för närvarande befinner sig på träningsläger på kullen bakom konsum.

    Sportens omåttliga populäritet har medfört att Peak Performance nästa år lancerar en linje kläder för just puckellapp – samtliga modeller i bävernylon med förstärkt vaddering i baken.

  • s

    Medlem
    7 april, 2006 vid 13:14

    Visst är det underligt att reklambranchen som skall ha koll använder så gamla bilder. Men kanske är de som skapar denna reklam så gamla att det tycker att det är modernt och coolt med en bild från början av 90-talet.

    Denna bild fanns i Ericssons telefoner som en bakgrundsbild för ett par år sedan (T610 eller liknande hette telefonen har jag för mig). Bilden fanns också som stor reklam för telefonen på baksidan av bussarna i Göteborg.

    Ericsson vände sig till den unga, tuffa och köpstarka marknaden. Och använde en bild från tidigt 90-tal…

    Den är från en dag i Apelviken 1991 eller 1992. Det är jag till höger i bilden! Det är ett Hot Wave Vision årsmodell 1990 jag seglar med. På den stora bilden på baksidan av bussarna var även min surfpoolare Mauser med.
    Vi har själva bilder från samma dag så vi kan datumbestämma dagen och till och med bevisa att det är vi på bilderna.

    Bilden är så gammal att vi aldrig kan hävda ersättning för den, inte ens en telefon fick jag då jag ringde Ericsson… :smirk:

    /Staffan

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf i reklam

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.