Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surf i skåne imorgon!

  • surf i skåne imorgon!

    Publicerad av isis på 4 mars, 2011 vid 16:44

    Nu är det fanimej dags! Det ser ut att bli helt ok förhålanden för att segla i Lomma enligt dmi, kom dit alla ni som har möjlighet! Jag har fått från säkra källor att det numera är minst 25 grader i vattnet. Kör ifrån lund om ngn behöver sköts.

    Om ingen kommer, är det ngt särskilt att tänka på i lomma?

    isis svarade 13 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • s-1441

    Medlem
    4 mars, 2011 vid 16:48

    Ingen is?? 😀

  • filiplomma

    Medlem
    4 mars, 2011 vid 16:53

    Jag jobbar till 14, har jag sen bil tänkte jag köra i habo. Var där och kolla idag, man får gå en bit ut på isen men sen såg det fint ut.

  • isis

    Medlem
    4 mars, 2011 vid 16:54

    uuh, räknade kallt (sry) med att den var borta, men jag är inte alls säker. Men skanör ska iaf vara isfritt, så jag åker väl dit om det visar säg att det ligger is i lomma.

  • s-1441

    Medlem
    4 mars, 2011 vid 16:56

    ligger de inte isflak o flyter utanför sen? för när ja va ute här hemma sist var de isflak som var 1×1 meter och 10 cm tjocka 😉 inte så kul o köra på en sån !

  • s-1441

    Medlem
    4 mars, 2011 vid 17:02
  • isis

    Medlem
    4 mars, 2011 vid 18:51

    Det verkar ju bra, men jag kan tänka mig att lite is i en vik klassas som isfritt av smhi.. Ingen som bor i Lomma som har lite info?

  • isis

    Medlem
    5 mars, 2011 vid 09:02

    Är i Lomma kl. elva, får jag sällskap?

  • eggzilla

    Medlem
    5 mars, 2011 vid 16:10

    jag var i lomma vid 12 men såg ingen där. lite för mycket is för att köra själv. körde ner till höllviken och skanör också, massa is. 🙁

  • isis

    Medlem
    6 mars, 2011 vid 13:16

    Jag gjorde samma tur. Var i Lomma vid elva och konstaterade att det var is men surfbart men hörde att det skulle vara folk ute i skanör så jag körde ner dit istället. Var som sagt helt istäckt i hela viken. Körde tillbaka till Lomma men insåg att jag skulle få knappt 45 min på vattnet innan jag skulle bli tvungen att rigga ner och åka tillbaka till Lund. Episkt missyckande av den säsongstarten. Habo ljung är förövrigt också helt istäckt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surf i skåne imorgon!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.