Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf imån!!

  • johnjrambo

    Medlem
    21 augusti, 2009 vid 16:26
    oden031;569160 wrote:
    Ja det vred lite för mycket på Ost för att det skulle bli bra i TT, vet ju av erfarenhet att det blir klart bättre på SSO o närmare syd t.ex…så det var byigt..
    Jo jag har vart nere o kikat vid Hjuviks brygga där nån gång, såg ju helt OK ut! Såg ut som det skulle kunna bli riktigt platt bakom bryggorna där va, så man kan köra sina movez. Låter gött att du fick en bra session iaf:) och vet ju att du har nära till allt på hisingen;-)
    Ja får prova där nästa gång eller dra ut till Öckerö, Intaget, verkar va mer öppet för vind va? eller är det inte lika bra plattvatten där?
    Just nu sitter man o väntar på att CLS-uffe ska bli klar med min Chilli, så man kan ut o rocka allabäääma i beeris sen!

    Apropå mycke ostligt så är Fotöbron ett rått ställe att köra på, sydostvind e najs.
    Även intaget/bagglebo rockar rätt bra.
    Har kört 3ggr vid fotöbron, här om dagen konstaterade jag att det skall vara sydost eller ost för att det skall vara bra, sso eller syd suger hårt.
    Därimot Intaget har jag kört mycket å det funkar från syd-oso.
    Bäst på sydsyd ost om jag inte missminner mig.
    Å där är det dessutom betydligt STÖRRE ytor att segla på än vid hjuviksbrygga..men hjuviksbrygga är att föredra för min egen del.
    Mycket action + att man kan se varandras moves vare sig man vill eller inte..:smirk:

    Ps..nästan lite läskigt att du vet så mycket:grin:

  • tdk

    Medlem
    22 augusti, 2009 vid 06:19
    jOHNjRAMBO;569163 wrote:
    Apropå mycke ostligt så är Fotöbron ett rått ställe att köra på, sydostvind e najs.
    Även intaget/bagglebo rockar rätt bra.
    Har kört 3ggr vid fotöbron, här om dagen konstaterade jag att det skall vara sydost eller ost för att det skall vara bra, sso eller syd suger hårt.
    Därimot Intaget har jag kört mycket å det funkar från syd-oso.
    Bäst på sydsyd ost om jag inte missminner mig.
    Å där är det dessutom betydligt STÖRRE ytor att segla på än vid hjuviksbrygga..men hjuviksbrygga är att föredra för min egen del.
    Mycket action + att man kan se varandras moves vare sig man vill eller inte..:smirk:

    Ps..nästan lite läskigt att du vet så mycket:grin:

    Hold your horses nu majt!! Vi hade ju en överenskommelse! 🙂

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf imån!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.