Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf imorgon!?

  • Surf imorgon!?

    Publicerad av johnjrambo på 8 november, 2007 vid 14:06

    Några som skall ut på förmiddagen/eftermiddagen innan mörkret?
    Råkar vara snuskigt ledig imorgon:cool2:

    Hade vart kul med lite company, så vart tänker ni köra???

    Beerlanda?
    Apelviken?
    Draget?
    Sillvik?
    Öarna?

    MYCKET vind på!!!!:laugh:

    johnjrambo svarade 16 år, 4 månader sedan 11 Medlemmar · 23 Svar
  • 23 Svar
  • basse

    Medlem
    8 november, 2007 vid 14:15

    Har funderat på det men vet inte. Skall regna och på eftermiddagen verkar temperaturen sjunka!!!

    Du kanske behöver en sub 70l bräda imorgon!!! 🙂

  • oden031

    Medlem
    8 november, 2007 vid 14:50

    Är oxå snuskigt ledig imorn:) blir nog Beeris, hur bra funkar det på NNV, för mycket Nord??

  • ola_p

    Medlem
    8 november, 2007 vid 15:00

    Jag funtar på Halmstad, eller möjligtvis typ Stranninge.

  • jalla

    Medlem
    8 november, 2007 vid 15:24

    Ja du John vackra färger på DMI vindkarta 🙂 Temperaturen ser dock inte lika lovande ut… typ +3 men vafan borde funka 😉
    Har ingen möjlighet att komma ut imorgon men du kan la ta lite bilder och dela med dig här på konfen.
    ps. Tala inte om det för nån men vi seglade Fiskebäck igår på NW F..Fan viket ställe! Nu kom vi på varför vi inte hade seglat där på typ 8 år 😉

    Kör hårt!

  • Oregistrerad

    Gäst
    8 november, 2007 vid 19:15

    Intressant prognos. Hård vind från sydväst vridande (med vinddropp) till nordväst och sen nordligt, typ. Kommer morgonen vara grym om det ligger vågor kvar och man kan köra fin 4.7 eller kommer det vara platt och sen 3.7 segling med för mycket nord för vågor? Den som lever får se. Jag vet att man bör köra Abay på NV men borde inte Lejet funka med så hård vind? Är Halmstad för långt österut och skyddad av för mycket landmassa på nordliga vindar? Fan vad jobbigt läge : )

  • johnjrambo

    Medlem
    8 november, 2007 vid 19:15

    @Jalla 427333 wrote:

    ps. Tala inte om det för nån men vi seglade Fiskebäck igår på NW F..Fan viket ställe! Nu kom vi på varför vi inte hade seglat där på typ 8 år 😉

    HAHAHA:grin:

  • johnjrambo

    Medlem
    8 november, 2007 vid 19:18

    Inga fler som skall ut?????

    Oden031, beeris funkar fint på ren nord, speciellt imorgon när det är pungvind! kan bli lite byigt, men det är helt klart surfbart!

    När har du/ni vilka ni än är om ni nu skall surfa imorgon, planerat att dra ut???? jävligt trist att köra själv en dag som imorgon, ju fler desto roligare.

  • basse

    Medlem
    8 november, 2007 vid 19:46

    Tjocko…. jag sticker vid 13-14 om det ser ut att vara vågor i apelviken… Tänker inte köra freestyle.

    Finns på mobilen!

  • bscrew

    Medlem
    8 november, 2007 vid 19:54

    Jag är på rambo. Var kör vi?

  • pennywise

    Medlem
    8 november, 2007 vid 20:10

    @Basse 427370 wrote:

    Tjocko…. jag sticker vid 13-14 om det ser ut att vara vågor i apelviken… Tänker inte köra freestyle.

    Finns på mobilen!

    samma här, men apelviken blir nog inget vidare imorgon..haverdal eller kanske stranninge som någon nämnde tidigare..andra förslag?

  • johnjrambo

    Medlem
    8 november, 2007 vid 21:25

    haha vem fean e du? BScrew?, jag skiter i vem du är, du har fräck logga o det räcker, jag kör i Beerlanda imorgon!

    Basse ffs, ren jävla nord i apelviken är la sådär, elelr funkar de?`

    jag drar till beerlanda imorgn har jag planerat nu iallaflal.
    Postar till morgonen oxå.

  • drx

    Medlem
    8 november, 2007 vid 22:51

    Men det är inte riktigt ren nord va, snarare nordväst! Tror det blir fetaste vågorna i år i Apelviken med grym vinkel! Affe

  • robrox

    Medlem
    9 november, 2007 vid 05:04

    Jag kommer ner och plåtar på lunchen idag. Så som apel såg ut härom dagen på nnv så tror jag ett det blir fett i södra apelviken idag. Är det kört där drar jag till Kåsa och kollar efter vågsurfare. kommer ner runt 12:00 om det det inte ösregnar.

    RobRox http://www.stoneandwater.nu

  • basse

    Medlem
    9 november, 2007 vid 08:17

    Det ser ju redan ut såhär i Apelviken… hur skall det inte se ut vid kl 14!!!

    Tror nästan jag sticker neråt!

  • johnjrambo

    Medlem
    9 november, 2007 vid 08:18

    För tillfället är det mera nv-nnv, men jag ger mig fean på att de kommer bli för mycke nord när de skall öka, enligt dmi blåser de mindre just nu när de är nv-nnv för o sen öka som fan o vri till N..
    Rambo hoppar varberg, håller tummarna för att de blir några feta bilder o kolla på senare!

    Nu e det dax för frullue o sen göra sig halvt redo för ett mission i beerlanda.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf imorgon!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.