Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf imorgon!?

  • johnjrambo

    Medlem
    9 november, 2007 vid 08:29

    Just nu är vindhastigheten inget vidare enligt onsalas, men vinkeln är ju helt ok för apel..vad säger du basse?
    Det kommer vrida till nord tror jag, men din apelbild såg de trevligt ut för tillfället, kommer hålla i sig om de blir nordlig pungvind? eller kommer vågorna dö ut helt??

  • andersbq

    Medlem
    9 november, 2007 vid 09:15

    Sitter hemma och jobbar i Onsala, för att vänta in kicken i vinden. Men nu är den här! Blåser pung just nu, knäcker i hela huset! Men det syns ej på Onsala mätaren ännu. Jag ska bara till TT för måste till jobbet i em…

  • basse

    Medlem
    9 november, 2007 vid 09:41

    @jOHNjRAMBO 427459 wrote:

    För tillfället är det mera nv-nnv, men jag ger mig fean på att de kommer bli för mycke nord när de skall öka, enligt dmi blåser de mindre just nu när de är nv-nnv för o sen öka som fan o vri till N..
    Rambo hoppar varberg, håller tummarna för att de blir några feta bilder o kolla på senare!

    Nu e det dax för frullue o sen göra sig halvt redo för ett mission i beerlanda.

    Såg nu att det inte är vind alls där nere… inga waves heller. Vet inte än hur jag gör men det lutar väl mot att jag skiter i det och flexar en dag när man vet att det kommer vara OK!
    Freestylern har jag lagt ner för vintern… troligtvis!

  • johnjrambo

    Medlem
    9 november, 2007 vid 09:45

    Kom igen nu dudes, ingen som drar till Beerlanda???
    Det har vridit mer nu samt vinden har ökat!!
    Jag drar mig till beerlanda vid 1200.

  • johnjrambo

    Medlem
    9 november, 2007 vid 09:45

    kom till beerlanda basse för fan, o ladda lite tokiga moves med 3.7an!!!

  • drx

    Medlem
    9 november, 2007 vid 10:01

    @Basse 427468 wrote:

    Såg nu att det inte är vind alls där nere… inga waves heller. Vet inte än hur jag gör men det lutar väl mot att jag skiter i det och flexar en dag när man vet att det kommer vara OK!
    Freestylern har jag lagt ner för vintern… troligtvis!

    Ingen vind? Kustobservationer säger “Nidingen nordväst 15 ms (18ms byar)”
    Räcker väl för att plana?

  • wisco

    Medlem
    9 november, 2007 vid 11:31

    længtar till jag får se bilder hær från er session idag…

  • johnjrambo

    Medlem
    9 november, 2007 vid 17:23

    inga bilder från mitt beerlanda mission tyvärr.
    Men det var ett jävulskt drag i 3.7an, körde 3.7 o freestylebräda, docklite ensamt..körde själv ett tag, sen kom en kitare som fick problem på vattnet + en annan surfare som gick i ungefär lagom tills jag tyckte de räckte med surf o leka hjälpreda till kitarn som hade problem.

    Får inte glömma o säga att det var byigt röven.

    Hur som, nöjd som få.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surf imorgon!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.