Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf måndag 26/10 Vbg-Gbg

  • Surf måndag 26/10 Vbg-Gbg

    Publicerad av tote på 26 oktober, 2008 vid 18:36

    Är ledig och det ser riktigt lovande ut med vind och sol :laugh: . Någon som är på? Drar söderut från Gbg på förmiddagen.
    / Tompa

    tote svarade 15 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • ollep

    Medlem
    26 oktober, 2008 vid 19:02

    Fasiken Tompe, jag är sjukt sugen men jag sträckte nacken rätt ordentligt i lördags så om det inte känns väldigt mycket bättre imorgon så kan jag inte hänga på:S Damn it. Men jag är aboslut inne på samåkning från götet, ofta så är det väldigt många personer från Gbg i Varberg samtidigt och dom flesta åker ensamma i egen bil.

    Vi får helt enkelt bli bättre på att snacka ihop oss, har redan pratat en del med Hektor här på forumet om samåkning.

  • mat

    Medlem
    26 oktober, 2008 vid 19:53

    @Tote 511909 wrote:

    Är ledig och det ser riktigt lovande ut med vind och sol :laugh: . Någon som är på? Drar söderut från Gbg på förmiddagen.
    / Tompa

    kommer kanske köra en stund i Lejet vid 11.00

    Ring mig i morogn om du vill 073 021 30 89

  • tote

    Medlem
    26 oktober, 2008 vid 21:37

    @BennyTC 511916 wrote:

    Fasiken Tompe, jag är sjukt sugen men jag sträckte nacken rätt ordentligt i lördags så om det inte känns väldigt mycket bättre imorgon så kan jag inte hänga på:S Damn it. Men jag är aboslut inne på samåkning från götet, ofta så är det väldigt många personer från Gbg i Varberg samtidigt och dom flesta åker ensamma i egen bil.

    Vi får helt enkelt bli bättre på att snacka ihop oss, har redan pratat en del med Hektor här på forumet om samåkning.

    Aj då, hoppas nacken blir bra. Tycker ändå att vi Gbg:are är ganska bra på att samåka. Både tråkigt och dyrt att köra själv.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf måndag 26/10 Vbg-Gbg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.