Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf på Bornholm dk??

Taggad: , ,

  • larssa

    Medlem
    16 mars, 2010 vid 11:34
    Arild;601906 wrote:
    Någon som har surfat där? borde ju kunna bli lite vågor på nordostlig vind.

    Var där för 2-3 år sen, men fick bara 1dag kite i klen vind så det var inte så mycket vågor då, men jag kan tänka mig att det kan bli fint om det blåser på. Det finns iaf många shyssta spots/stränder att testa så “go for it!”

  • davids

    Medlem
    16 mars, 2010 vid 16:55

    Har också funderat en hel del på Bornholm.. Borde kunna vara riiiktigt bra.. Men surely har någon på detta forum kitat eller vågsurfat eller åtminstonde känner någon som har eller känner väl till det

  • haze

    Medlem
    16 mars, 2010 vid 16:57

    Kolla på kitesurfer.dk så klart!!! Vet att det finns folk där som har kört där.

  • skotten

    Medlem
    16 mars, 2010 vid 23:06

    I have heard good things about Bornholm : ) was planning a trip out there this summer to chill.. looks like taking the car is not going to be an option, so I was thinking a bike with one of those german trailer things on it..

  • nicolai

    Medlem
    18 mars, 2010 vid 07:40

    Det ser ju bra ut haha
    http://www.wannasurf.com/spot/Europe/Denmark/bornholm/nexo_harbour/photo/index.html?wdaction=lib.WDPagePhoto.show&page=2

    Men jag tror att där kan finnas ställen som funkar. Kollade lite då jag var där men då var där inga vågar. Men med ost-nordost borde där finnas nått. Grymt fint ställe, specielt om man dra precis utanför turist säsonen. (det käönns som jag skriver allt fel och inte kan stava i dag. Måste ha mer kaffe.)

  • solomin

    Medlem
    18 mars, 2010 vid 08:42

    Hela sydost samt sydväst kusten är ju sandstrand, så det borde vara kanon om man gillar att köra i vågor.

  • surfmc

    Medlem
    15 augusti, 2010 vid 18:13

    Någon som varit där under säsongen?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surf på Bornholm dk??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.