Senaste nytt Forums Surfare eller helt enkelt sjuk *DELETED*

  • _alexander

    Medlem
    22 september, 2003 vid 17:50

    en kombination skulle jag tro grin.gif

  • oscar

    Medlem
    22 september, 2003 vid 17:55

    Lägg en matta på biltaket och surra sedan brädan direkt på taket med banden genom fönstren. Du behöver ju inte dra så hårt att det blir märken.

  • racso

    Medlem
    22 september, 2003 vid 20:08

    Använd inte “cp” så lättflyktigt, du har fan inte någon aning om vad begreppet innebär.

    Blir så jävla less

  • roy

    Medlem
    22 september, 2003 vid 20:25

    får du inte plats med sakerna i bilen då??? jag har en liten rackarns toyota corolla 1.3 som jag lastar in mina grejor i……och du, tänk på ordvalet….

  • nordgren

    Medlem
    22 september, 2003 vid 20:56

    Cerebral Pares.
    Men kom igen, jag tror knappast att han menade någonting nedlåtande åt cp-skadade. Det är ju fastiskt ett uttryckssätt som folk använder utan att förknippa det på något negativt sett åt cp-skadade.

  • racso

    Medlem
    22 september, 2003 vid 21:25

    Att folk använder det felaktigt gör det inte okej, eller hur? Det finns bättre alternativ.

    Men skit samma nu, grabben har nog fattat vinken.

    /Oscar

  • nordgren

    Medlem
    22 september, 2003 vid 21:46

    Ja jag hade nog inte använt hans formulering, ville bara försvara honom eftersom han garanterat inte menade något negativt med det. Sen tycker jag att det känns lite onödigt att brusa upp för sådant… men som sagt skit samma. smirk.gif

  • hstrom

    Medlem
    23 september, 2003 vid 11:06

    Fick en liten fundering.. hur stora bilar har ni? Jag kör en toyota starlet… där får jag in min F2 Ride 266, 2 master, 2 bommar o 4 segel… men lite trångt e’ det… Funderat lite på folkabuss… men känns nästan för lyxigt… wink.gif

  • john72

    Medlem
    23 september, 2003 vid 11:14

    hur meningslöst kan det bli…att reagera på ett sådant hårt sätt över en liten förkortning…helt ÖVERTYGAD att även DU dagligen använder förkortningar som kan förknippas med förolämpningar för andra människor…

    Tid för eftertänksamhet

    john

  • roy

    Medlem
    23 september, 2003 vid 13:08

    Svar till:


    Fick en liten fundering.. hur stora bilar har ni? Jag kör en toyota starlet… där får jag in min F2 Ride 266, 2 master, 2 bommar o 4 segel… men lite trångt e’ det… Funderat lite på folkabuss… men känns nästan för lyxigt… wink.gif

    [/ QUOTE ]

    toyota corolla -90 du vet den som ser ut som en pytteliten kombi, inga problem att få in min e-large + ett gäng segel bom mm…

  • nordgren

    Medlem
    23 september, 2003 vid 14:55

    Haha jag kör stolt min kronan cykel. wink.gif Får platts med väska med våtdräkt och alla sådana tillbehör på pakethållaren. smirk.gif
    Funderar däremot på att skaffa nån gammal bil, men ekonomin som student är ju inte den bästa…. crazy.gif
    Men rutinerad som man är så har man ju sett till att leja en surfpolare till taxischafför. Hehe visst lät det där bra Extremefreak? Nej det är inte bara därför vi är polare. grin.gif wink.gif tongue.gif

  • hstrom

    Medlem
    23 september, 2003 vid 15:14

    Såg på “surfbussen” en volvo 360 för 1700 spänn eller nåt.. kanske kan va nåtför en fattig student? wink.gif

  • nordgren

    Medlem
    23 september, 2003 vid 15:45

    Jo jag skickade in fråga på den, men vet inte, kasst hjullager, där går ca 2000 spänn…. Hum hum, sen är den säkert rostig i underredet också…. =/

  • go_catch_a_wave

    Medlem
    23 september, 2003 vid 15:50

    Ha.. jag har också en kronan hoj. Du råkar inte ha en orginal baklampa över?

  • nordgren

    Medlem
    23 september, 2003 vid 16:01

    Hehe nej tyvärr, har inga lysen på den. frown.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Surfare eller helt enkelt sjuk *DELETED*

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.