Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Surfare i norra Vänern
-
Surfare i norra Vänern
Publicerad av roddan på 24 september, 2002 vid 14:15Undrar om det finns några surfare i Norra Vänern, typ Karlstad?
anonym-anvandare svarade 22 år sedan 2 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Haaloj… Det finns minst fem i Kristinehamn också, (4 mil öster om K-D). Men det känns som om det inte är många surfdagar kvar nu, för kallt, för dålig
JOHAN -
Hehehe, tjena Hveem… Om det blåser i helgen finns det ytterligare två till i Ölme.
Vet inte om du minns mig, Johan Farkas…
OM det nu blåser (ser inge vidare ut enligt prognoserna) så får vi väl höras av!
JOHAN -
Tjena!
Det kan du ge dig på! Gå in på http://hem.passagen.se/cwcvindsurfing
eller maila mig på rrdgalning@hotmail.com så kan du få mer info. Hör gärna av dig så kan vi segla när nu vinden kan tänkas komma.Ha det gott!
//Jonas -
Jo, visst finns det en i Karlstad. Medlem i CWC!
-
Tjena igen Vänersurfare! Vinden verkar komma på söndag, ser hyfsat ut enligt Foreca…
Hveem, skriv…
JOHAN -
hoppas på blåst på söndag, Vilken vindriktning anger prognoserna?
-
Den gamla vanliga sydvästen… Tittar ut genom fönstret just nu (inget vatten i sikte tyvärr) och det ser ut som om det skulle kunna bli lite surf i em också, med lite tur…
Inte jättevindar men kanske värt att ge sig ut…
JOHAN -
tja, johan nu är det ju bara ett litet problem jag bor på ekerö så det har inte blivit många åk i ölme, men de e´ ju inte för sent än. och jodå nog minns man ölme folket mr: Viren skvallrar ju ibland om bygden.( har ingen egen dator men då och då e´ja på biblan så svaren kan ta en tid ) greatings from mälaren.
Logga in för att svara.