Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Surfbar på Torsdag!
-
Surfbar på Torsdag!
Publicerad av preppie på 13 november, 2002 vid 16:18Är det några förutom jag som ska dra till Surfbaren på Sophies, torsdag?Kolla på lite sköna rullar och dricka bira. Det var jävligt skön stämning senast på skippers, då bl a R Naish var med.
surfsmurf svarade 21 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Hur var det nu då! Var påväg men hade en stor jobbgrej innan. Kom inte därifrån förrns vid 01.00 och då kändes det lite sent. Skippers var ju Grrrymt, men detta arr. var väll lite mer low-key, eller? Missade man nåt???
//Surfchick
-
Nä det stämmer, det gick inte att jämföra med i somras. Men det var helt ok, softade och drog några kalla! Kollade på en rulle under tiden. Försök kom dit nästa gång.
-
Såg att nästa gång är den 19/12. Illa, jävligt illa. Jag är nämligen i Mex då. Drar kring Lucia och stannar omkring en månad. Å andra sidan är ju jag så “special” att det klart skulle vara värt att flytta fram hela arret till ett mer lämpligt datum, typ 5/12 bara för att få ha mig där(NOT!)
Oh well, får väl hoppas att det blir nåt arr. i vår så man nån gång får den efterlängtade chansen att stuffa lite med alla grymma Svea-smurfers
Kjams på er alla
//Surfchick
-
Jepp, det var synd, men vafan Mexiko är jävligt nice. Var själv i Cancun förra året, dåliga swells tyvärr.
Var ska du någonstans? -
Tja!
Nja, Mexplanerna har nu blivit Sydafrikaplaner. Ska bestämma mig i helgen och fixa biljett å sånt i veckan. Nu é det dock så att jag kanske kommer behöva resesälskap. Inte helt säkert än (kanske redan har) men endå ganska troligt. Så känner du dig sugen, tjoffa iväg ett mejl el. nåt, men gör det omgående. Ont om tid nu serru, tänkte ju dra vid Lucia och det skulle vara bra om vi han ses innan beslut tas och snacka ihop oss lite.
//Surfchick
Ps. Marcus, Pär, Emil och alla ni andra är självklart också välkomna att höra av er, om ni é sugna dvs. Men gör det snarast, beslutat tas som sagt i dagarna. Ds.
Logga in för att svara.