Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surfbladet september/oktober ute nu

• surfbladet september/oktober ute nu

Publicerad av anonym-anvandare på 31 augusti, 2001 vid 12:40

Hej

I september/oktober-numret kan du läsa om Frankrike och Danmark, titta på bilder, samt informera dig om höstens surftävlingar.

Som vanligt handlar reportagen alldeles förmycket om mina resor och upplevelser. Hjälp till att ändra på detta till nästa nummer genom att skicka in ett eget reportage eller en bild. Om alla här på konfen skickade ett enda bidrag under året skulle vi få en riktigt tjock och spännande tidning.

Själv skall jag åka ner till Mundaka om någon månad för att jobba och surfa. Det kan ni få läsa om i nästa nummer. Vad som kommer att finnas utöver det är upp till er.

Tillsist ber jag er observera både surfbladet och redaktionen har bytt adress. De nya adresserna är:

http://hem.passagen.se/hornstein/index.html
    och
    jonas_hornstein@hotmail.com

Vi hörs
    /Jonas Hörnstein

anonym-anvandare svarade 24 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2001 vid 14:51

Världs klass Jonas!!!
    Syns på Wave Classic.

Rip Curl Team Daddy.

/Jonas

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA