Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Surfbussen demodag lördag Apelviken

  • ida_

    Medlem
    19 augusti, 2011 vid 04:39

    Kommer ni ha någon demo-dag nere i Skåne någon gång snart?

  • eagletech19

    Medlem
    19 augusti, 2011 vid 06:36

    Hej Jens!

    Kom ner till Dalen på Lördag morgon så vi kan prova Reo :tongue:
    Har du en 6a tar jag den direkt min vän 😀
    Det kommer bli magiskt
    Mvh/Roger Örnvang

  • virena

    Medlem
    19 augusti, 2011 vid 08:26

    Roger kom till Apelviken ikväll. Vi kör demo med Reo från ca kl 17. Gissar på att det inte kommer att finnas några badare. För alla som vill komma och testa Reo, så är det bara att dyka upp. Kommer finnas lite C4 och Catalyst ute också!

    Virena:)

  • eagletech19

    Medlem
    19 augusti, 2011 vid 09:20

    Tjenare!
    Hinner tyvärr inte ikväll men Dalen i morgon blir magiskt. Yann skulle nog ner så då tog han med en 6a Reo:cool2:
    Vi syns min vän
    Mvh/Roger

  • virena

    Medlem
    19 augusti, 2011 vid 09:59

    Ha det grymt i Dalen imorgon, önskar att jag också kunde ta mig dit:) Men får hoppas på en fin kväll i Apelviken.

    Ha det toppen så ses vi:)

  • larssa

    Medlem
    19 augusti, 2011 vid 20:58

    Hur länge är ni i apelviken?
    Intresserad av en Nobile skim o kommer köra förbi vid 14-tiden. Är ni kvar då?

  • milkman

    Medlem
    19 augusti, 2011 vid 21:56

    Vi är kvar i apelviken kring 14. Det ska finnas med några skim i bussen tror jag.

    Demoschema Lördag:
    Dalen tidigt som fan på lördag: REO, C4 och Catalyst. Snacka med Mårten, Roger och Yann.
    Apelviken från ca 0800: REO, C4, Catalyst, Edge. Fram till middagstid om det inte plötsligt dyker upp en badfamilj eller 20.
    Söndag: Troligen Björkäng, C4, Catalyst, Edge och Zephyr. ca 11. till 15.
    (Om vinden bättrar på sig i LA så åker vi dit på söndag, men just nu ser Varberb bättre ut)

    Vi lanserar en gammal goding igen. Testar du så kan du vinn en kite eller bräda: http://surfbussen.nu/2011/08/utvardera-vinn-kiteprylar/

  • davids

    Medlem
    20 augusti, 2011 vid 12:37
    Larssa;666455 wrote:
    Hur länge är ni i apelviken?
    Intresserad av en Nobile skim o kommer köra förbi vid 14-tiden. Är ni kvar då?

    Jag har en Nobile Skim Wave Larssa som du kan låna när du vill.. Bara hör av dig så hookar vi upp!

  • hank81

    Medlem
    21 augusti, 2011 vid 09:25

    Drar surfbussen tillbaka hem till stockholm nu?
    Ville hinna testa en c4
    /Hank

  • milkman

    Medlem
    21 augusti, 2011 vid 10:22

    Japp. Hem idag igen. Om du vill så kan du komma in och låna en C4 när du ska ut.

  • hank81

    Medlem
    21 augusti, 2011 vid 13:23

    Nice!, jag hänger kvar och hoppas på måndags surfs 🙂

  • henkelu

    Medlem
    21 augusti, 2011 vid 17:26

    Är det stor skillnad på Catalyst å Reo? Skulle Reo fungera till en halv nybörjare? 🙂

  • yann

    Medlem
    21 augusti, 2011 vid 20:22

    Ja det är stor skillnad på Reo och Catalyst. Jag håller på att skriva ihop mina intryck om Reo så jag får återkomma där snart. Största skillnaden är att Catalyst har lite mer depower men är långsammare i svängarna. Reon är ingen extrem kite och det är inga problem för en halv nybörjare att hantera även om Catalyst är nybörjarvänligare. Om du vet att du vill köra mest vågor tycker jag att Reon är en bra idé.

  • challgren

    Medlem
    22 augusti, 2011 vid 07:53

    Har flyttat tråden till branschnyheter pga att vi inte vi inte vill ha reklam i de vanliga forumen!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Surfbussen demodag lördag Apelviken

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.