Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfbutiker i GBG med omnjejd?

  • pulver

    Medlem
    21 april, 2006 vid 09:18

    Ok, tack! Jag får ringa och kolla.

  • adde

    Medlem
    21 april, 2006 vid 09:43
    Pulver wrote:
    Ok, tack! Jag får ringa och kolla.

    Om du ringer snabbt som blixten till fahlen så kanske han kan få med den i en order från Pro-Limit som gick igår.

  • mes

    Medlem
    21 april, 2006 vid 20:15
    adde wrote:
    Pulver wrote:
    Ok, tack! Jag får ringa och kolla.

    Om du ringer snabbt som blixten till fahlen så kanske han kan få med den i en order från Pro-Limit som gick igår.

    Han får in det mesta i Pro-Limit men jag behöver iaf huva nu på söndag…SP mao…NP-huva antagligen…hoppas att det blåser och är +15 i luften..hahaha…sicket ruttet skämt…

  • herodude

    Medlem
    22 april, 2006 vid 01:21
    mes wrote:
    adde wrote:
    Pulver wrote:
    Ok, tack! Jag får ringa och kolla.

    Om du ringer snabbt som blixten till fahlen så kanske han kan få med den i en order från Pro-Limit som gick igår.

    Han får in det mesta i Pro-Limit men jag behöver iaf huva nu på söndag…SP mao…NP-huva antagligen…hoppas att det blåser och är +15 i luften..hahaha…sicket ruttet skämt…

    jag har en np huva och har svårt att tänka mig att pro limit överträffar den kvallen… sen om de gör lika bra men att den blire bättre icke icke

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfbutiker i GBG med omnjejd?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.