Surfers Paradise fel sändning

Detta ämne har 7 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 6 månader sedan av Anonym anvandare.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
  • #752445

    Är det någon som kan hjälpa mig kontakta SP då de har skickat en bräda till mej som jag inte har beställt.
    Det finns ju någon som undrar vart deras bräda har tagit vägen.
    SP svarar inte på mail eller tel.

    Skicka svar till johan.fagerstrom@divinycell.se

    #866349

    Du kan skicka den till mig så fixar jag det där… >;)

    #866350

    varför inte tacka och ta emot, det är väl knappast ditt fel.
    dessutom så tror jag de är utomlands och surfar nu.

    #866356

    vad är det för bräda?

    #866364

    Vet ej vad är för bräda men den kostar 10500:- att lösa ut på posten.
    Tack för alla fina svar!

    #866367

    Jag har kontaktat dem så du kommer säkert att få ett mail därifrån.

    Aloha

    #866409
    S..
    Medlem

    Lös bara inte ut den från Posten. Till slut skickar posten tillbaka den till SP. De lär ju inte kräva dig på porto eftersom du inte beställt den.

    Staffan

    #866423

    Pratade med SP och hörde att det löst sig för dig.

    Aloha

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998 ©2023 Surfzone - Share the Stoke

Tillåt pushnotiser och få de senaste händelserna direkt! OBS!! Gör även följande för iOS, välj
Vill du installera Surfzone-appen?

Progressive Web App (PWA) har installerats.

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account