Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfers…världsklass….

  • Surfers…världsklass….

    Publicerad av douglas-l på 14 oktober, 2008 vid 16:29

    Efter att kört bil i 3 tim gled vi in på Surfers i fredags..lite trötta men ganska snabbt kom den härliga känslan av att gå in i en välsorterad surfbutik..gött att klämma o känna lite…

    2 sköna skalliga säljare snackade lite surf med oss, inget puschigt säljsnack, bara värdefull info och egna erfarenheter. Skönt att slippa det så annars vanliga råsäljet..killarna tog god tid på sig, pratade igenom olika alternativ, bar brädor fram o tillbaka …men aldrig något -ska vi slå till då?
    Vi var därinne lätt 1,5 tim utan att känna oss i vägen.

    Hämtade sen ut en stugnyckel till nya boendet, åkte o ner kastade in grejerna. Blev mottagna av samma killar med 2 st kalla! Världsklass!
    Sen var det invigning av centret och vi blev varmt inbjudna, sällskapet gick sen vidare för att käka men vi uppmanades att gärna förse oss av det goda kvällen ut…sweet!

    Vaknade morgonen efter av att samma killar tipsade om segelstorlek och förhållanden…surfade hela dagen och missade utcheckningen…samma sak igen -inga problem, ta den tid ni behöver och lägg sen nyckeln i brevlådan.

    Snacka om gästfrihet och service som borde vara given i många branscher men som man så sällan möts av!

    //Douglas

    chris svarade 15 år, 6 månader sedan 12 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • oscar

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 16:43

    Jobbar du med marknadsföring eller…..

  • stinger

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 17:04

    Hörde rykten på udden om att den säljartaktiken gav bra resultat 😉

  • simpa

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 17:49

    Då kan jag tillägga att en camber – beställd från SP i juni kom på posten för 2 veckor sen! Detta efter att ha ringt och tjatat.. Sista gången jag beställde något från SP.

  • carrera

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 17:50

    @Oscar 508181 wrote:

    Jobbar du med marknadsföring eller…..

    Som säjare själv kan jag ju säga att det också finns något som jäv…. nöjda kunder !!!!! Härligt o starkt gjort att låta folk få höra det …. BRA 2fast4U!!!

  • andersbq

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 18:29

    Låter som Andreas och Johan varit i farten, dom är ju båda genuint trevliga, även mot oss som inte är direkt några stora kunder.

  • badjanne

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 18:42

    Många av mina surfelever har åkt till SP och handlat.
    Alla har haft samma kommentar efter besöket.
    Trevligt bemötande och kunnig personal som tar sig tid.

    (Ej sponsad)

  • broderisak

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 19:13

    Jag var själv där i förra veckan och tittade i samband med en lite surfing i A-bay. Kan bara hålla med här!! Alla gånger jag varit där så har alla varit super trevliga samt alltid villiga att hjälpa till. Även om man har kanske lite dumma frågor eller lite mer nybörjare frågor så blev inte jag i allafall idiot förklarade. Om man har en sån personal som är så bra så brukar ett sånt företag bli framgås rikt.

  • jesper_b

    Medlem
    15 oktober, 2008 vid 07:41

    Jag har tyvärr inte varit mycket på SP senaste åren, bortsett från en och annan blixtvisit, har dock handlat lite från dem. Kan enbart hålla med, jag har alltid blivit väl bemött och visst fasen är det skönt med fullsortimentbutiker! Stort tack till Mackan och hans gäng!!

    Dessutom kul att det poppar upp fler butiker runt om. Idag finns ju allt från små garagehandlare, internetbutiker, fullsortiment som Bromma, SP och O’hana mfl.

    /JB
    (konkurrent)

  • gustavl

    Medlem
    15 oktober, 2008 vid 10:24

    Beställde en våtis där ifrån. Tog ett rätt bra tag att få hem den, men med tanke på att prognosen inte varit helt kass den senaste tiden så är problemet förståelig:). Nu är den iaf här och har varit i vattnet ett par gånger. Varm och skön.

    /GL

  • klang

    Medlem
    16 oktober, 2008 vid 05:28

    @andersbq 508218 wrote:

    Låter som Andreas och Johan varit i farten, dom är ju båda genuint trevliga, även mot oss som inte är direkt några stora kunder.

    Kan bara instämma, jag har fått massor med hjälp av Johan och Daniel (team rider) för att få ordning på mina lattor som jag trashar titt som tätt. Jag vet inte hur många gånger de hjälpt mig “trimma” mina racing segel.

  • chris

    Medlem
    17 oktober, 2008 vid 17:13

    Efter alla dessa positiva kommentarer. Kan bara instämma. Surfers personal är super, ett extra plus till Andreas som har total björnkoll.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfers…världsklass….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.