Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfgrejer på cykeln

  • ____sa

    Medlem
    15 april, 2005 vid 06:32

    Suverän bild, vilken entusiasm och vilken jätte bräda. Vi som inte var med och surfade på 80-talet beundrar entusiasmen i kombination med utrustningen.

    Men, fiffig lösning, brädan + hjul blir ju kärran och mast, bom, segel på det.

  • jester

    Medlem
    15 april, 2005 vid 06:48

    Svar till:


    Absolut, gör en skiss på din kärra.

    [/ QUOTE ]

    Here it comes…

    Är ingen större kostnär, men jag tror att budskapet går fram…

  • niklas_s

    Medlem
    15 april, 2005 vid 11:23

    kolla med philip (naish). han har fixat en vagn me grymma hjul å grejjer. funkar skitbra. inte mycke jobbigare att cykla med den än utan. vi tog 2 utrustningar på den i vintras utan större problem. mer än på hemvägen i megakyla å utan mat på många timmar.

  • johan_m

    Medlem
    16 april, 2005 vid 17:19

    Här kommer en liten notis inom detta ämne som fanns med i senaste widsurfing som kom häromdan.

  • pripps

    Medlem
    16 april, 2005 vid 20:22

    sätt hjul på brädan å segla ner den!!!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 april, 2005 vid 05:41

    Kite=motoriserade bönner. Vad hjälper smidigheten när det är en löjlig fjolla sport där man åker fram och tillbaks som en löjlig jojjo.Stilen ser ut som man sitter och skiter!

  • draaaag_eller

    Medlem
    17 april, 2005 vid 12:07

    Jag har en gammal kanotkärra som jag lägger brädan/brädorna på. Som mest har det varit tre brädor, 2 kompletta riggar och 4 segel. Har ca 20 minuters cykelavstånd till survattnet.

    Jag surrar fast masten i pakethållaren, funkar hur bra som helst! Släpet följer mycket bra, men det har vält ett par gånger i skarpa kurvor…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfgrejer på cykeln

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.