Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfhandlare som svarar på sitt eget inlägg…IGEN

  • jonasp

    Medlem
    22 januari, 2003 vid 15:13

    haha wink.gif

    Vad har du för master inne? Några 02 till bättre pris eller är det lika bra att vänta 03:or (som du kanske redan har kom jag på) 430 mest intressant, kanske 400 och en billig vågbom.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 januari, 2003 vid 15:37

    Har lite master hemma och vågbommar från 850kr.Tror inte detta är rätt forum för mer detaljer (man blir så lätt påhoppad), maila eller ring så kan jag ge dig mer info.
    /J

  • jonasp

    Medlem
    22 januari, 2003 vid 16:51

    A det är rätt konstigt. Det är ju istället rätt bra om man kan sitta här o snacka grejor med säljaren istället för att åka iväg til t.ex. bromma.

    Så länge säljaren säger att han är säljare så är det lungt för mig.

    Jag skickar ett mail när jag funderat på vad jag ska ha, kan bli en hel del tillbehör också.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 januari, 2003 vid 23:54

    Jag har druckit 11 bärs

  • getwet

    Medlem
    23 januari, 2003 vid 10:54

    Intogs dom på Beefeater kanske??

  • tabi

    Medlem
    26 januari, 2003 vid 11:24

    vad är det ni snackar om..? hajade inget med ip nr och det…! han har ju svarat på frågorna bara, sen när fick man inte göra det?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 februari, 2003 vid 08:19

    Information om produkter är bra. Snart får vi segla så alla blir glada cool.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfhandlare som svarar på sitt eget inlägg…IGEN

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.