• Surfläger

    Publicerad av roding på 2 april, 2009 vid 13:43

    Tja,

    Tänkte bara kolla ifall det är någon här som har varit på något av den lägren som Surfers anordnar.
    Funderar nämligen på att anmäla mig till nu under sommaren.
    Är det värt 3000:- och en helg i varberg?

    Frezzie72 svarade 15 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • platon

    Medlem
    2 april, 2009 vid 19:00

    Hej,
    Vet inte, det är säkert bra.
    Men vill dock ge ett alternativ som jag vet är bra och det är Haga Park, där kan man få personlig instruktör till en liten penning (“privatlektion / er”).
    Rätt skött så tror jag man kan få mycket för pengarna.
    Men som sagt, jag har inte varit på Surfers kurser så jag kan inte jämföra, bara ge ytterliggare ett alternativ.:smirk:

  • kronaldo

    Medlem
    3 april, 2009 vid 09:47

    onödigt att lägga pengar på instruktör, ut o testa istället!

  • roding

    Medlem
    3 april, 2009 vid 13:55

    Det gör jag det också men ibland så kan det faktiskt vara skönt att ha någon som vet… Med tanke på att jag surfar helt själv och inte känner någon annan som gör det så kan det bli en hel del chansning ibland…

  • jumper

    Medlem
    3 april, 2009 vid 14:39

    Vi åkte ett gäng på lägret, 3 år sen visserligen, men vi hade 4 riktigt roliga dagar!! Kanske för att en viss John Eriksson var instruktör:), så då var även surfkunskapen hos instruktörerna riktigt hög! Grillning o party kvällstid om man vill…
    Då kostade det “bara” 1800kr, men tror du bor betydligt bättre numera.
    Vi tyckte det var prisvärt då!

  • spray

    Medlem
    3 april, 2009 vid 16:31

    @Platon 538583 wrote:

    Haga Park, där kan man få personlig instruktör till en liten penning (“privatlektion / er”).

    Det där lät intressant, var kan jag få reda på mer info? Eller är det bara att åka dit och vara artig.

  • Frezzie72

    Medlem
    3 april, 2009 vid 17:08

    Jag var på ett 4 dagars surfläger förra året,det var kanon kanske inte beroende på att man har instruktör mer att man får 4 dagar för bara surf . Funderade även på att åka i år men tycker att 3000 kr för 3 dagar är att ta i,förra året kostade det 2000 kr för 4 dagar.
    Det gäller också att man har lite tur med vinden.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.