Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfnet.se värvar Krille och Johan…

  • feg

    Medlem
    9 september, 2003 vid 18:15

    Hur många är det som är med i Stockholmsgruppen och på vilka vatten brukar de segla?
    /feg

  • sunkan_

    Medlem
    9 september, 2003 vid 18:20

    Och vad blir den ungefärliga månadskostnaden? Jag har lite svårt att förstå exakt vad som kostar när jag läst informationen på websidan.

  • gifvars

    Medlem
    9 september, 2003 vid 18:24

    Ca 10 st i Sthlmsgruppen.
    Jag seglar Fituna, Torö, Värtan för det mesta. Steffo kör nog hela registret från Torö till Väddö. Calle seglar oxå han Torö, Fituna samt Gjörveln och Ekerö.
    Lånkan träffade jag i Söndags i Fituna. Etc…
    Skulle behöva en Formula-kille som sticker ut även om rapporterna säger max 6 m/s för o få rapporter i de lägre vindregistren.

    Med vänlig hälsning,
    Jan Gifvars
    http://www.surfnet.se

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 september, 2003 vid 06:28

    Hallå Sunkan,
    Medlemsavgiften är 299:- per år, 149:- för 2003.
    Det enda som tillkommer är trafikavgiften.
    Låt säga att du är med i en grupp, sthlmsgruppen.
    Hittils har det kanske gått ut 20 meddelanden. Varje mottaget SMS, mottaget av din telefon, tar jag 2,90:- för. Av de ska Vodafone ha 2,00:- av mig.
    Så trafikavgiften blir ca 60:- hittils i sthlmsgruppen.
    Jag hoppas hitta annonsörer så jag kan ta bort trafikavgiften helt, men det är inte helt lätt på en hemsida som det inte finns någon anledning att besöka så ofta.
    För dyrt?

    Mvh,
    Jan Gifvars
    http://www.surfnet.se

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 september, 2003 vid 06:31

    Angående fakturering så sker den kvartalsvis, men har trafiken varit låg så faktureras det med medlemsavgiften en gång per år.

    Med vänlig hälsning,
    -Jan Gifvars
    http://www.surfnet.se

  • sunkan_

    Medlem
    10 september, 2003 vid 08:36

    Iaf. är det tillräckligt för att det tar emot att gå med. Men det som jag tycker minst om är förstås den rörliga trafikavgiften. T.e.x så får jag betala för att få reda på att det är surfbart även när jag själv inte har möjlighet att surfa. Om trafikavgiften ska va kvar skulle jag kanske vilja ha möjlighet att slå på och av meddelandena via webben så jag kan slå på under helgen eller någon dag då jag är ledig.

  • gifvars

    Medlem
    10 september, 2003 vid 16:53

    Joo, du har helt rätt. Det är aldrig kul med en rörlig kostnad. Men det finns ett bra hjälpmedel, du kan från din mobil skicka meddelandet “stop” till surfnet så avaktiveras du. Inga meddelanden kommer sedan att skickas till dig. Sedan kan du givetvis skicka “start” så är du med i matchen igen.

    Med vänlig hälsning,
    Jan Gifvars

  • sunkan_

    Medlem
    10 september, 2003 vid 16:54

    Ok, det visste jag inte. Det förändrar min syn på det hela en del. Får väl ta en funderare till på detta då..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfnet.se värvar Krille och Johan…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.