Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surfprylar på tak och i bil i Haninge vågar man ?

  • surfprylar på tak och i bil i Haninge vågar man ?

    Publicerad av pajas på 25 juli, 2002 vid 23:46

    kommer att tillbringa rätt mycket tid i sthlm framöver främst då helger… jaja fruntimmer ni vet
    törs man ha prylar på taket o inne i bilen på nätter osv … ingen lust o bära prylar upp o ner för massa trappor
    .. och vill gärna ha tips om bra surf ställen .. gärna plattvatten eftersom ja inte har nå vågprylar just nu …

    anonym-anvandare svarade 21 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 juli, 2002 vid 06:54

    Jag har haft mina gamla grejer i bilen över natten, på upplyst parkering där jag kan se, och höra, från fönstret. Detta är i Solna. Men det rekommenderas inte, rätt nervöst. Bevittnade ett bilinbrott på samma parkering senast i lördags. Bär du upp grejerna, så kan du sova gott sen. /Daniel

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 juli, 2002 vid 08:35

    Valkommen till Stockholm, plattvatten, varldens samsta vindsurfingstalle samt bara grejer i trappor!!!

    Jag skulle inte ens lamna grejerna i bilen i Haninge eller nagot annat lagenhetsomrade i Stockholm. Men se det som positivt om du far slapa sakerna i trappan, for da borde iallafall det ha kommit prognosser som sager att det blaser.

    Hoppas pa en blasig fortsattning

    /Joahn

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 juli, 2002 vid 08:57

    Om du har en jävligt bra försäkring på prylarna, samt att prylarna är relativt nya och att du vid ett eventuellt inbrott kan hävda att du inte varit parkerad mer än en timme så skulle jag kanske våga lämna grejjerna i bilen. Utanför bostad är det en timme eller 30 minuter som gäller för att lämna grejjer i den. Om man är på resa kan man vara parkerad längre. Jag har haft prylarna i bussen många gånger då jag haft separat försäkring samt grejjerna låsta. Grejjerna har aldrig legat synligt. haft lite inbrott och stöldförsök, troligtvis mest misstag men stereo och sånt brukar ryka ändå plus att det blir så meckigt. Nu har jag aldrig grejjer i bilen och jag sover mycket bättre om nätterna.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 juli, 2002 vid 11:52

    Jag bor vid Gullmarsplan och som tur e så bor jag på Bv så jag slipper alla trappor, så jag lämnar ALDRIG grejorna i eller på bilen… Jag släpar på grejorna även då SMHI lovar något som aldrig blir ibland..
    Välkommen till STH hehehehe bara att släpa… om du inte fixar ett sjysst lager inne i stan eller i din närort.
    /Carlos

  • pajas

    Medlem
    26 juli, 2002 vid 21:23

    verkar som man får bära då … fast bra träning kanske …

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 juli, 2002 vid 00:02

    du måste skojja…eller kanske kommer du från okänd planet…
    du kan inte ens lämna en begagnad tampong i bilen när du e i stockholm…förmodligen ingen annan stans heller =/

    mvh
    john

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 juli, 2002 vid 13:46

    skärp dig!
    onödigt att utmana ödet men att det skulle vara så mycket värre i stockholm än någon annan plats håller jag absolut inte med om!!! är lika orolig när jag lämnar prylarna i stockholm som när jag lämnar dem i göteborg, malmö eller någon annan stad. Att bära in grejerna är dock trots allt ganska lite jobb för att sova gott om natten.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 juli, 2002 vid 06:53

    Beror på vart i Haninge, vet fler som har sina prylar i
    bilen,I Centrala delarna absolut inte.
    Surfspots N-GålöHavsbad, O-So Erstaviken (twc.nu)samt Oxnö (Gålö), S-SW-WSW Dalarö askfatshamnen alt Fituna mil(4mil).
    Vill du ha sällskap gå in på twc.nu
    Per

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing surfprylar på tak och i bil i Haninge vågar man ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.