• Publicerad av sirfer på 1 april, 2000 vid 16:45

    Jag ska åka på surf resa efter midsommar och tänkte åka någonstans i närheten typ innom eller strax utanför Europa, alltså ingen transatlantic resa (fattig student i luleå). Jag vill gärna ha tips från nån av er som varit tex på fuerteventura eller moon beach eller nått liknande ställe med uthyrning, angående boende och billigt transport dit..

    sirfer

    johan-a svarade 24 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • paddy

    Medlem
    1 april, 2000 vid 17:11

    Dra till Pozo Izquierdo på Gran Canaria. Billiga resor, mycket vind och lätt att hyra grejor. Det bästa är att bo i Bahia Feliz om du bara ska stanna en kortare period (charterresa, max tre veckor), boende i Pozo kostar ca 65 kr/ natten och per person. Utrustning hyr du av Jonas ( japp, han är svensk) på Cutre i Pozo. Han kan även hjälpa dig med billig hyrbil och ev. boende i Pozo.

    Vill du ha utförligare info eller har du frågor, skicka ett mail till mig på info@surfersworkshop.com

    Surf´s up

    Paddy

    Surfers Workshop Malmö

  • tt

    Medlem
    3 april, 2000 vid 05:18

    Jag var på Lefkas (Grekland) i somras, seglade varje dag, (det är visserligen plattvatten, så är du ute efter vågor kolla efter nått annat.) Grekland är väldigt billigt land både att åka till och att bo på. Så prova det…

    TT

  • calle

    Medlem
    3 april, 2000 vid 11:50

    Jag var i vassiliki (lefkas) förra sommaren det blåste 2,5 dag på en vecka.
    Annars en bra uthyrning, och strand.
    / Calle

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 april, 2000 vid 12:43

    Med tanke på att våg-VM går av stapeln i Guincho tror jag att det är ett hett tips. Bra segling, mycket folk (för mycket??) och hyfsat party under VM-veckan borde locka varje surfresenär vid den tidpunkten du talar om.

  • johan-a

    Medlem
    3 april, 2000 vid 13:42

    Vilket datum är våg-vm?

    johan

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.