Senaste nytt Forums Vågsurfing Surftech??? el 404???

  • Surftech??? el 404???

    Publicerad av thehenrik på 10 juni, 2011 vid 05:55

    Hej!
    Jag har fått tag på en 404 10’6″ SUP (Danny Chings träningsbräda) som jag väntar hem om en månad eller nåt. Väntar också på en Quickblade Kanaha-paddel som jag har förstått skall vara väldigt bra.

    Är det någon som känner till om dessa grejor går att få tag i någonstans i Europa. Helst inte Frankrike då de bara vill ha betalt med check verkar det som.

    Alltså: Finns det ställen som säljer antingen Surftech, 404, Quickblade och Kialoa??

    Hjälp

    Henrik F

    thehenrik svarade 12 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • bammerwee

    Medlem
    10 juni, 2011 vid 11:56

    Närmsta återförsäljare till Surftech är ett ställe i Norge i staden Hamar butiken heter Planet snow Outlet finns på facebook sök bara på namnet.

    Kialoa finns i Finland samt i Norge den i norge heter vannhandel.

    Om du kontaktar någon svensk surfbutik så kan de säkert beställa hem produkterna till dig.

  • thehenrik

    Medlem
    10 juni, 2011 vid 13:21

    Jag är något av en dinosaurie. Ständigt detta Facebook! Till slut måste jag nog gå med i alla fall.

    De svenska butikerna kanske tar in? Skall kolla!
    Tackar

    Henrik F

  • trimmarn

    Medlem
    10 juni, 2011 vid 19:26

    surfbussen.nu har en del surftech suppar.

  • bammerwee

    Medlem
    10 juni, 2011 vid 20:48

    Planet snow Outlet finns självklart även utanför Facebook så att alla dinosarier kan få kontakt med ansvarig personal.

    Testa därför
    Telefon: +47 62520320
    Fax: +47 62520321
    eller e-post: mail@burton.no och ja denna butik ansvarar även för Burtons produkter.

  • thehenrik

    Medlem
    10 juni, 2011 vid 21:04

    Tack gode Gud! Jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till där ett tag. Jag skall absolut kolla med dem.

    Tack snälla för att jag får vara jag ett tag till.

    Henrik F:smile:

  • grrrr

    Medlem
    10 juni, 2011 vid 21:10

    Kitekraft (=surfbussen) på kungsholmen säljer surftech.
    Jag var där i veckan och det finns massor, de har precis fått en ny leverans. Kanske inte precis det du letar efter men jag vet att allting går att beställa, sen är det frågan när det kommer och om det är ‘slut hos leverantör’.

    Jag köpte en surftech BARK där förra året för ett jättebra pris och är hur nöjd som helst.

    Om du vill testa andra surftech så har kajakeriet vid björkviks brygga fått ett gäng brädor därifrån förra året.

    Lycka till!

  • thehenrik

    Medlem
    10 juni, 2011 vid 21:22
    trimmarn;658605 wrote:
    surfbussen.nu har en del surftech suppar.

    Tackar!!!!

    Nu har jag mailat dem:

    Henrik F

  • thehenrik

    Medlem
    10 juni, 2011 vid 21:23
    Grrrr;658620 wrote:
    Kitekraft (=surfbussen) på kungsholmen säljer surftech.
    Jag var där i veckan och det finns massor, de har precis fått en ny leverans. Kanske inte precis det du letar efter men jag vet att allting går att beställa, sen är det frågan när det kommer och om det är ‘slut hos leverantör’.

    Jag köpte en surftech BARK där förra året för ett jättebra pris och är hur nöjd som helst.

    Om du vill testa andra surftech så har kajakeriet vid björkviks brygga fått ett gäng brädor därifrån förra året.

    Lycka till!

    Vilken Bark fick du tag i?

    Henrik F

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Surftech??? el 404???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.