Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surftrick ala viktväktarstyle

  • Surftrick ala viktväktarstyle

    Publicerad av el_duderino på 8 februari, 2009 vid 17:52

    OK, som ett försök att liva upp forumet så har jag suttit här och tänkt i säkert fem minuter… och det bästa jag kunde komma på är att vi borde köra en sorts utmaning ala viktväktarna, vi kan kalla den surfväktarutmaning. Viktväktarna går ju ut på (gjorde iaf. förr) att man pungar upp med cash som man återfår om man når sin uppsatta målvikt. Vad sägs om att punga upp med cash som man återfår, mot bildbevis, om man klarar det trick man säger att man ska klara!? Eventuella pengar som skulle stanna i potten efter utgången tid används för att anordna ett event eller sponsra något annat ändamål. Nog borde det detta koncept sätta ytterligare fräs på laddandet i landet? eller?

    Vad tycker ni fellow surfers?

    The dudemaster

    lars_k svarade 15 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • surfslusken

    Medlem
    8 februari, 2009 vid 18:26

    Ähhh….va e nu detta?? Dina inlägg började ju verkligen arta sej ett tag, va har hänt? Nån snattat din inloggning? E du full, eller VA du full när du fick till dom bra inläggen? Känner du dej ensam o raggar vänner på konfen???

    Lismare o rövslickare finns de redan för många av här, skärp till dej!

  • el_duderino

    Medlem
    8 februari, 2009 vid 18:54

    @surfslusken 529304 wrote:

    Ähhh….va e nu detta?? Dina inlägg började ju verkligen arta sej ett tag, va har hänt? Nån snattat din inloggning? E du full, eller VA du full när du fick till dom bra inläggen? Känner du dej ensam o raggar vänner på konfen???

    Lismare o rövslickare finns de redan för många av här, skärp till dej!

    I feel your pain man. Men eftersom jag hänger här 24-7 så vill jag ha några balla trådar att flippa loss i.. Som det är nu så postas det en ny tråd om dagen på sin höjd…

    DET ÄR BARA REN DESPERATION!

  • el_duderino

    Medlem
    8 februari, 2009 vid 18:54

    Erkänn det är en ball idé surfsluskus!!

  • badjanne

    Medlem
    8 februari, 2009 vid 19:10

    Fan jag som just sydda in lite blyvikter till speeden för att dessutom sänka tyngdpunkten.

  • el_duderino

    Medlem
    8 februari, 2009 vid 19:12

    @Badjanne 529313 wrote:

    Fan jag som just sydda in lite blyvikter till speeden för att dessutom sänka tyngdpunkten.

    Det är ju perfekt argument för att SPRÄCKA 35 knop i år! Vad är det värt, 500 spänn?

    (ren chansning att du inte redan gjort det 🙂 …. kalaskula! )

  • surfslusken

    Medlem
    8 februari, 2009 vid 19:38

    @El_Duderino 529309 wrote:

    Erkänn det är en ball idé surfsluskus!!

    Näe, vet inte om ja tycker den suger eller blåser, men kass e den?
    Enda som kommer upp för mej när ja läser den är: VARFÖR????

    O så vart ja ju som sagt va lite förvånad över vem som skrivit inlägget, hade de kommit från te x Rasmus_W hade ja inte rynkat på ögonbrynen.

  • el_duderino

    Medlem
    8 februari, 2009 vid 19:58

    @surfslusken 529326 wrote:

    Näe, vet inte om ja tycker den suger eller blåser, men kass e den?
    Enda som kommer upp för mej när ja läser den är: VARFÖR????

    O så vart ja ju som sagt va lite förvånad över vem som skrivit inlägget, hade de kommit från te x Rasmus_W hade ja inte rynkat på ögonbrynen.

    AMEN, jag försöker ju bara va som alla andra

  • surfslusken

    Medlem
    8 februari, 2009 vid 20:19

    @El_Duderino 529331 wrote:

    AMEN, jag försöker ju bara va som alla andra

    Varför? Går ju redan 13 rövslickande, lismande, kappvändande, populister på dussinet här som håller med alla om allt för att inte riskera att komma på kant me nån.

  • el_duderino

    Medlem
    8 februari, 2009 vid 20:47

    @surfslusken 529336 wrote:

    Varför? Går ju redan 13 rövslickande, lismande, kappvändande, populister på dussinet här som håller med alla om allt för att inte riskera att komma på kant me nån.

    vad ska jag säga, det var ett svagt ögonblick….. Surfslusk, du är en lite sämre version av mig, jag vill ju inte göra något som du tycker är stötande

  • lars_k

    Medlem
    8 februari, 2009 vid 21:01

    Hellre att den som inte sätter sitt utlovade trick får en stinkande tångruska innanför våtdräkten, eller varför inte ett rungande kok stryk. Så blir det inte så jäkla puttenuttigt. Kanske även Slusken vill vara med och leka då…?

  • el_duderino

    Medlem
    8 februari, 2009 vid 21:04

    @Lars_K 529351 wrote:

    Hellre att den som inte sätter sitt utlovade trick får en stinkande tångruska innanför våtdräkten, eller varför inte ett rungande kok stryk. Så blir det inte så jäkla puttenuttigt. Kanske även Slusken vill vara med och leka då…?

    Se det som en chans för dig att sätta gippen dude!

  • surfslusken

    Medlem
    8 februari, 2009 vid 21:06

    @Lars_K 529351 wrote:

    Hellre att den som inte sätter sitt utlovade trick får en stinkande tångruska innanför våtdräkten, eller varför inte ett rungande kok stryk. Så blir det inte så jäkla puttenuttigt. Kanske även Slusken vill vara med och leka då…?

    Hmmm…njaaa, säger vi en rejäl pungspark så e ja me.

  • lars_k

    Medlem
    9 februari, 2009 vid 06:30

    @El_Duderino 529353 wrote:

    Se det som en chans för dig att sätta gippen dude!

    Nä, jag skiter fullständigt i sånt trickande, vill bara rida vågor!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surftrick ala viktväktarstyle

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.