Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surftrip Rhodos over and out..

  • Surftrip Rhodos over and out..

    Publicerad av niklas_s på 3 september, 2009 vid 07:16

    Nu är de flesta av oss hemkomna till Sverige igen efter en skön vecka! Även om mångas händer så jäklit osköna ut under hemresan.. Kolla S-4444.com för bilder, snart kommer även en film från hela veckan..

    Här är en bild på Norberg-familjens Frida som jag hittade på Surfersparadise.gr som måste ses.. Inte jag som lägger på de fina wordart-texterna, men en grym bild är de iallafall!

    Tare lugnt och håll utkik efter nästa resa, Påskveckan i Dahab verkar stå på schemat.

    Ciaooo

    /
    Niklas Stråhlén
    Surftrip.se
    S-4444.com

    poppe svarade 14 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • rosen

    Medlem
    3 september, 2009 vid 09:00

    Dem har grymt mkt sköna bilder och de säger en hel del om stämningen på centret. Grymt center by the way. Att glida ner, småljuga lite om vinden, peka på grejerna man vill ha och ha dem färdigriggade tills man bytt om är en lyx man lätt kan vänja sig vid.

    Nu kan man inte säga att jag är ngn freestyleexpert för det fanns inte nog med hud på händerna, eller vatten i kroppen efter kvällarna :wink:, för att träna på så mkt mooves för min del. Mkt surfande blev det iaf och några småskutt att ta med sig hem. Bilderna dem tar på centret var grymma.

    Tack så mkt för en toppenresa och ser fram emot kommande. Tror fler och fler kommer hänga på.

    / rosen

  • claes6

    Medlem
    3 september, 2009 vid 09:09

    Jag intecknar påsken redan nu!

  • stefan_gbg

    Medlem
    3 september, 2009 vid 11:55

    Man blir grymt sugen på att hänga med.
    Dags att börja bearbeta familjen.

  • poppe

    Medlem
    11 september, 2009 vid 05:09

    Efter att ha anlänt till Rhodos på ospecificerad biljett och insett att man blivit blåst av tjejen i resebyrån (som inte alls bara hade ospecificerade hotell i Rhodos city utan även på andra sidan ön där jag och brorsan självklart hamnat) blev det bara bättre och bättre.

    Niklas uppmuntrande tillrop mellan passen att “pröva framåtloop nu”, till brorsan som normlat tränar gippar var oslagbara. Men det är klart, det är kanske på hyrgrejer man ska börja träna.

    Det roliga med Niklas kurser är att även nybörjare eller “återbörjare” som jag kan delta. Starkt psyke rekommenderas dock för att inte bli helt knäckt när man ser vad Niklas gör med brädan. Ett tips är att göra som jag, skyll på utrustningen.

    Men alla som vill få inspiration och utmaning att pröva på lite nya saker oavsett vilken nivå man ligger på rekommenderas att åka med. Själv fick jag bra tips om enkla saker som ändå visade sig göra stor skillnad.

    Och så är det den sociala biten, det är kul att ha en klan man tillhör, som man kan diskutera teknik och surfställen med och som får lite extra hjälp av surfcentrumet.

    Så jag hoppas komma loss till Dahab i påsk.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surftrip Rhodos over and out..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.