Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sushi night at Alis bilder
-
Sushi night at Alis bilder
Publicerad av hugeo på 13 februari, 2006 vid 22:06natten som sluta i total misär började så fint…
luuddee svarade 18 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
HugeO wrote:natten som sluta i total misär började så fint…
jag ser att ni har ett penntroll som maskot med er! -
zoolander wrote:jag ser att ni har ett penntroll som maskot med er!
hihihihi, fniss fniss… hihiihi
veckans roligaste skämt!
-
What!? Har Pan återuppstått igen? Om inte så måste han och lüdde vara årets look a like.
-
zoolander wrote:jag ser att ni har ett penntroll som maskot med er!
hahaha klock… farga haret tyskt gront eller rosa sa ar det 100%
vem ar det ni har skramt livet ur pa sista bilden i mitten… ser ut som han gjort i brallan..
synd att jag inte kunde komma pa kvallen.. skicka morten istallet… gick bra horde jag… lite väl packad o 50+ ariga damer från cabarete som han sov med…. hohoho
-
jag har hälsat!
jag, hugo, daph och eric lagade köttbullar med potatismos o lingon o sås igår…mums!
Kicki, vi snackade om er lägenhet igår och om hur det har ändrats nu när eric har byggt om. -
Det är säkert jätte fint! Daph hade ju gjort det snyggt när vi flyttade in också men om det är helnyrenoverat så är det säkert skit snyggt. Hälsa Eric och Skip också. Jag kanske kommer förbi en vecka eller så i april… jag vet inte. Håll mig gärna uppdaterad på vad som händer och om det har förändrats lite sedan sist.
Puss Fia, Hugge också.
Kicki -
Sushi i DR är det en bra idé?
Träffade ett norskt par om åt Sushi i Brazil… tre dygn på sjukhus slutade det med.
😉 -
Eddie wrote:Sushi i DR är det en bra idé?
Träffade ett norskt par om åt Sushi i Brazil… tre dygn på sjukhus slutade det med.
😉
sushi e fan nice när skip fixar det fin fint.. . alla kan väl se att den här mannen fixar fina fisken
Logga in för att svara.