Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Svarta skönheter

  • kinetic

    Medlem
    23 september, 2008 vid 08:12

    Jester: Du får ge oss lite mer än så:grin: . Var “padsen” mer åt det mjukare eller fastare hållet? Rockern då, var det lite mer rocker än brukligt?:grin: Outlinen kan vi ju ana på bilderna:grin:

  • jester

    Medlem
    23 september, 2008 vid 09:01

    Padsen har Exocets goa DDSA-system, mao lite åt det mjukare hållet. Underbart i chop.

    Botten är väldigt okomplicerad, utan en massa konstiga former. Jämfört med föregående år har häcken blivit något smalare. Brädorna visas naturligtvis upp på SM i TT

  • hanko

    Medlem
    23 september, 2008 vid 09:02

    @Jester 501823 wrote:

    Hon var nästan lika snabb som jag…

    med risk för att göra mig INPOPULÄR (eller heter det impopulär?) hos dig Jester så skulle jag föredra att gå till sängs med en Carbon-Art-pingla…..även om Black is beautiful. CA-brädorna ser helt enkelt mer “räjsiga” ut..! Respect…!

  • jester

    Medlem
    23 september, 2008 vid 09:05

    Det var det värsta!!

    Närå, du får tycka precis hur du vill.. 🙂

  • hanko

    Medlem
    23 september, 2008 vid 09:13

    @Jester 501876 wrote:

    Det var det värsta!!

    Närå, du får tycka precis hur du vill.. 🙂

    Men jag antar att jag skulle bli “förförd” i vattenmiljö Jester.hehe..! fortfarande torsk på att komma till TT men du lär väl ha dom nån månad in på det nya året….! Faan om jag hade pengar…la la la la…..! Jag antar att avunden på dig o Tobbe H lyser igenom va. Min Fanatic Jag blir lätt svartsjuk så jag får lägga på nu……!

  • jester

    Medlem
    23 september, 2008 vid 09:48

    Hänkö: Kolla min annons nedan… 🙂

  • hanko

    Medlem
    23 september, 2008 vid 10:13

    @Jester 501884 wrote:

    Hänkö: Kolla min annons nedan… 🙂

    Kollat o dreglat….! Undrar om frugan blir lika imponerad…! Även att jag säger att det är minst halva priset så blir hon nog inte ens fuktig..!

  • lasso

    Medlem
    27 september, 2008 vid 09:52

    det var nog den snyggaste brädan jag sett, designmässigt, Jester.
    Otroligt coolt med svart, sanslöst.
    /L

  • planing

    Medlem
    28 september, 2008 vid 13:24

    Svart borde inte funka så bra i varmare länder, eller? Om en sån’ ligger i solen i en kvart så blir den väl 100 grader?

    I TT lär det väl iofs inte bli några större bekymmer med det :wink:.

  • jester

    Medlem
    28 september, 2008 vid 14:18

    Bara o lägga den röda sidan upp. Exocet har haft en svart formula nu i ett år, och har inte haft några reklamationer alls. Så jag tror inte det är nån större fara, och här uppe finns den inte.. 🙂

  • podjur48

    Medlem
    30 september, 2008 vid 18:43

    Nice black beauties! I call them the Black Beasts ;-). I also made the same forum topic at the Dutch forum: http://forum.windsurfing.nl/viewtopic.php?f=16&t=13851702

    Last Saturday we met Brigitte and Badjanne at the camping Bad Hoophuizen. The first few days there was not much wind, but today we had a nice sail together. Tomorrow we have the first USM during the week with hopefully some nice winds! Too bad I already have been asked to help out the Austrians with their speedchamps otherwise I would have tried to come…

    Greetz, Roger!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Svarta skönheter

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.