Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svenskt i promotionrulle!

Taggad: 

  • styret

    Medlem
    8 maj, 2013 vid 06:56

    Nice!
    Go Andy!

  • nachoman

    Medlem
    8 maj, 2013 vid 07:22

    Snygg produktion! Precis som brädorna.
    Byggkvaliteten på dessa brädor spelar ju i en helt annan division än de produktionsbrädor jag jämfört med. Hårt, styvt och lätt!!
    Märkligt nog kostar de inte heller mer, snarare mindre. För min del blir det aldrig nåt annat än dessa vid en nybeställning.

  • gustavl

    Medlem
    8 maj, 2013 vid 07:39

    Ser riktigt fint ut!

  • dr-masse

    Medlem
    8 maj, 2013 vid 10:59

    För lite mer krävande kunder tror jag absolut att denna typ av produktion kommer att bli allt vanligare och fler märken har ju dykt upp eller synts mer här i Svea på senare år – Flikka, Moo, CarbonArt, Witchcraft för att nämna några.

    De Flikka-brädor jag känt och kämt på har för mig framstått som väldigt välbyggda och fina. Med lite tur kan det blir provsegling av ett par under året… Kul med Andy i klippet!

  • jesper-b

    Medlem
    8 maj, 2013 vid 11:44

    Trenden e skitkul, om inte annat därför att det är halvvägs till äkta home grown – och det slår allt!

    Så sälj era dyra bilar, säg upp er på era stridiga jobb, och beställ hem en hink epoxy och några frigolitblock, sen är det bara på med raspen!

    /JB

    PS: Om inte annat kan man göra som min kompis Max (mannen bakom “Max blank”), han bakade en egen hjälm efter sitt eget huvud (i dubbla bemärkelser)!

    PS2: Vilket osökt för in våra tankar på: Bär hjälm!

  • s66

    Medlem
    19 maj, 2013 vid 12:07

    Tack o bock!

    Kvallen vågar jag sticka ut näbben o gå i god för 🙂

    / Andreas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svenskt i promotionrulle!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.