Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sveriges nya vindsurfingtidning ute nu!

  • calle_b

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 21:27

    Mkt intressant, jag får bara hem filen på 0 byte, dvs ingenting alls. Men ändå en ikon på skrivbordet. Kör firefox med filhämtaren och det blir bara den “lilla” filen som laddas ner. Underlish

  • liveborn

    Medlem
    1 mars, 2005 vid 22:51

    samma problem för mig confused.gif

  • surfen

    Medlem
    2 mars, 2005 vid 07:10

    Har XP, IE 6.0 och Firefox 1.0 och Acrobat 6.0 Pro, fungerar klockrent med både IE/FIREFOX.

  • surfineurope

    Medlem
    2 mars, 2005 vid 08:24

    Skicka ett mail som sagt, så skickar jag över en alternativ länk där du kan hämta tidningen, alternativt mailar över tidningen direkt om du kan ta emot mail på drygt 4 MB.

    /Jonas

  • visby

    Medlem
    2 mars, 2005 vid 09:15

    Kul med en svensk surftidning!
    För mig som “rookie” verkar det finnas en hel del trevligt att läsa.

    Som grafisk designer har jag en del att tycka om layouten men det tar sig nog i takt med att fler nummer kommer ut smile.gif

    Hur som helst, kul med ett sånt här initiativ!

  • mag

    Medlem
    2 mars, 2005 vid 10:22

    Grymt bra initiativ grabbar!
    Keep up the good work!
    /Magnus

  • lars_k

    Medlem
    2 mars, 2005 vid 10:41

    En synpunkt är kanske att det inte framgår vem som skrivit alla artiklar. T.ex. misstänker jag starkt att Ola Helenius har skrivit pryl-artikeln men det står ingenstans. Är nog bara en miss iofs… tongue.gif

  • dr-masse

    Medlem
    2 mars, 2005 vid 10:46

    ah, skönt att få växla några ord med instiftaren av min titel!! Jo, det var ju när jag gav “recept” på någonting surfrelaterat runt -96.

    Fast, det kan väl även ha varit i samband med att jag utnämnde din lokala korvkiosk till Universitet?

    Det var ju nära att jag fick ett doktorshatt från Örebro oxå, men där hann dessvärre Göran (Persson) först. Illa. 😉

    Surfa På1

  • Knatte

    Gäst
    2 mars, 2005 vid 15:17

    Gott att läsa den nya tidningen wink.gif
    Kul att det blev så bra resultat..

  • tiki

    Medlem
    2 mars, 2005 vid 21:49

    Dr.Masse,
    Det må så vara att titeln gavs väl tidigt i karriären. Men jag stegrar mig om någon protesterar mot utnämningen. Att GP om 9 år ska ha uppnått 1700 inlägg + en radda begåvade artiklar om medicin ser jag dock som föga sannolikt.

    Vid min ungdom på 80-talet skrev en man vid namn Gary Wirén om bollflyktslagar, principer och preferenser i golf. Han blev den förste doktorn i golf. Så visst kan vindsurfingsporten få frottera sig med lika fina utnämningar.

    //Magister-Jonas wink.gif

  • borje

    Medlem
    3 mars, 2005 vid 08:35

    Bra initiativ och en bra tidning. Enda negativa som jag ser det är ju att det ser inte klokt ut när man ska ta med sig tidningen på muggen.

  • surfineurope

    Medlem
    3 mars, 2005 vid 09:32

    Varför inte skriva ut tidningen? Det går ju t.o.m. att skriva ut flera exemplar om man inte vill ha samma exemplar i sängen som på toaletten – smidigt och hygieniskt!

  • lars_k

    Medlem
    3 mars, 2005 vid 09:34

    Dessutom är det betydligt smidigare att skriva ut den om man tänker torka sej med den på muggbesöket.

  • mexi_

    Medlem
    3 mars, 2005 vid 11:38

    Mycket bra start, ser redan fram emot nästa nummer……….

  • borje

    Medlem
    3 mars, 2005 vid 11:59

    Man får väl då se upp(eller ner) för papercuts

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sveriges nya vindsurfingtidning ute nu!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.