Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SweSpeed SYD Cup -08

  • SweSpeed SYD Cup -08

    Publicerad av klang på 1 april, 2008 vid 07:58

    Skåningar och wanne-bees

    Nu drar även vi igång SweSpeed SYD cup, se till att hålla er på hugget. Alla som tänkt vara med i Syd cuppen ska skickar ett e-mail till mig där ni anger namn och mobilnummer, robert.klang@lbws.com.

    Vi kommer att lägga ut information om tävlingsdag och plats här på surfzone och via e-mail. Vi kommer även att använda SMS ifall vi behöver byta plats och datum nära inpå tävlingsdag.

    //SPOT//
    De preliminära tävlingsplatser som är godkända är Klagshamn och Habo Ljung. Notera att den tävlingsplats som blir utsatt är den enda som tävlingsresultat är giltiga ifrån. Ni som har andra speed-spots får gärna rekommendera dessa.

    glader svarade 16 år sedan 21 Medlemmar · 110 Svar
  • 110 Svar
  • joth

    Medlem
    1 april, 2008 vid 17:45

    @Klang 455467 wrote:

    Skåningar och wanne-bees

    Nu drar även vi igång SweSpeed SYD cup, se till att hålla er på hugget. Alla som tänkt vara med i Syd cuppen ska skickar ett e-mail till mig där ni anger namn och mobilnummer, robert.klang@lbws.com.

    Vi kommer att lägga ut information om tävlingsdag och plats här på surfzone och via e-mail. Vi kommer även att använda SMS ifall vi behöver byta plats och datum nära inpå tävlingsdag.

    //SPOT//
    De preliminära tävlingsplatser som är godkända är Klagshamn och Habo Ljung. Notera att den tävlingsplats som blir utsatt är den enda som tävlingsresultat är giltiga ifrån. Ni som har andra speed-spots får gärna rekommendera dessa.

    You got mail…

  • alexxx

    Medlem
    1 april, 2008 vid 18:02

    @Klang 455467 wrote:

    Skåningar och wanne-bees

    Nu drar även vi igång SweSpeed SYD cup, se till att hålla er på hugget. Alla som tänkt vara med i Syd cuppen ska skickar ett e-mail till mig där ni anger namn och mobilnummer, robert.klang@lbws.com.

    Vi kommer att lägga ut information om tävlingsdag och plats här på surfzone och via e-mail. Vi kommer även att använda SMS ifall vi behöver byta plats och datum nära inpå tävlingsdag.

    //SPOT//
    De preliminära tävlingsplatser som är godkända är Klagshamn och Habo Ljung. Notera att den tävlingsplats som blir utsatt är den enda som tävlingsresultat är giltiga ifrån. Ni som har andra speed-spots får gärna rekommendera dessa.

    Gött!:cool2:

  • klang

    Medlem
    4 april, 2008 vid 06:10

    Tjoho… registrerade skåne-speedsters hitills

    1. Tobias Hed
    2. Jonas Thell
    3. Alexander Ekman
    4. Marcus Richardson
    5. Peter Eriksson
    6. Glenn Alenäs
    7. Robert Klang
    8. Markus Emanuelsson
    9. Daniel Nerhagen
    10. Ulf Sjöstedt
    11. Mats Hartwig
    12. Sebastian Larsson
    13. Jan Adolfsson

  • tobhed

    Medlem
    4 april, 2008 vid 08:18

    Jan Adolfsson vill också vara med (starboard, Mauisails)

  • tobhed

    Medlem
    4 april, 2008 vid 08:19
    Klang;456159 wrote:
    Tjoho… registrerade skåne-speedsters hitills

    1. Tobias Hed
    2. Jonas Thell
    3. Alexander Ekman
    4. Marcus Richardson
    5. Peter Eriksson
    6. Glenn Alenäs
    7. Robert Klang

    Fasen, listan ser precis ut som slutresultatet…

  • joth

    Medlem
    4 april, 2008 vid 11:06

    @tobhed 456195 wrote:

    Fasen, listan ser precis ut som slutresultatet…

    Tja då är jag nöjd … 2a i det sällskapet är ju inte fel…

  • kapten-k

    Medlem
    4 april, 2008 vid 11:53

    @tobhed 456195 wrote:

    Fasen, listan ser precis ut som slutresultatet…

    När jag seglar på ett ben så kan nog resultatlistan se ut så, men då måste nog Klang låna några NPU segel av mig från 80talet annars kommer han nog inte sist.

  • tobhed

    Medlem
    4 april, 2008 vid 12:48

    Klangs problem är att han kör sönder det mesta samt att han gillar att gippa (laydown så klart så att han kan imponera på folket på stranden), därför kommer han att komma lite längre ner i listan…

  • klang

    Medlem
    4 april, 2008 vid 14:18

    @tobhed 456257 wrote:

    Klangs problem är att han kör sönder det mesta samt att han gillar att gippa (laydown så klart så att han kan imponera på folket på stranden), därför kommer han att komma lite längre ner i listan…

    Arghh…

  • alexxx

    Medlem
    5 april, 2008 vid 10:27

    @joth 456230 wrote:

    Tja då är jag nöjd … 2a i det sällskapet är ju inte fel…

    Funkar för mej oxå!

  • hanko

    Medlem
    6 april, 2008 vid 14:49

    @tobhed 456195 wrote:

    Fasen, listan ser precis ut som slutresultatet…

    Vi i öster undrar om det kommer att finnas några Wildcards under säsongen så vi komma ner o röra om i sjögräset !??!!

    Westbay Speed Team

  • klang

    Medlem
    7 april, 2008 vid 03:52

    @Hänkö 456577 wrote:

    Vi i öster undrar om det kommer att finnas några Wildcards under säsongen så vi komma ner o röra om i sjögräset !??!!

    Westbay Speed Team

    Självklart!

  • tobhed

    Medlem
    28 april, 2008 vid 20:27

    Jaha, idag blåste det och imorgon ska det blåsa och på onsdag också….

    Ska vi göra ett försök att dra igång detta trevliga event nu på onsdag Klang? So stand-by for action så kollar vi in prognosen under morgondagen.

  • klang

    Medlem
    28 april, 2008 vid 23:16

    Japp, vi gör en stand-by för onsdag 🙂 30/4

    Jag drar ut ett e-mail också…

  • joth

    Medlem
    29 april, 2008 vid 06:56

    5-10 kan det bli på onsdag enl DMI. Jag kommer packa bilen och dra från jobb vid 12tiden. Så jag är nog på plats oavsett. Lite surf med 7.5 kanske det kan bli i alla fall.

    Kul om kuppen kan dra igång i morgon.

    Ses i klagshamn…

Sida 1 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SweSpeed SYD Cup -08

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.