Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Switchblade 3

  • gh0st

    Medlem
    26 september, 2007 vid 07:23

    Låter faktiskt spännande.

  • hildingdude

    Medlem
    26 september, 2007 vid 20:23

    jag har provat den och jag tycker verkligen att den levererade super lätt att poppa med och ett bra basdrag men jag har knappast kört den tillräckligt för att säga något egentligen! pappa har köpt en 10 som kite mer behöver man inte med den!

  • christian12345

    Medlem
    27 september, 2007 vid 20:39

    Omedelbart verkar den ganska bra. Ganska lik tvåan, tycker jag. Lite mindre bomtryck, lite snabbare vändningar, lite mer c-aktig – även om den inte går upp mot t ex Furian i det hänseendet.

    Fortfarande för jävla dyr och ful, men de uppväger med en döskalle som motiv 🙂

  • skotten

    Medlem
    27 september, 2007 vid 23:49

    wonder if any of the naish bunch will say anything nice about it……

  • sourra

    Medlem
    28 september, 2007 vid 07:20

    I haven’t tried it but I respect Chrilles opinion and if he says it’s nice, it probably is. The Naish bunch don’t believe in saying bad things about other brands.

  • christian12345

    Medlem
    28 september, 2007 vid 08:05
    sourra;418532 wrote:
    [..]I respect Chrilles opinion [..]

    That is something we will have to work on.

    sourra;418532 wrote:
    [..]The Naish bunch don’t believe in saying bad things about other brands.

    I think it’s ok to say that the sb3 is ugly, though. Mine came with a urine-coloured bar (same as last year) and the kites are diarrhoea and puke-couloured, respectively. And let’s not forget that avantgarde C-logo in the middle of it. Whohoo…
    On the other-hand, when you fly a broken packet of milk from Gotham city, I guess you watch out for what you say about other designs 😉

  • swe22

    Medlem
    28 september, 2007 vid 14:47

    Jag tycker dom är mycket snyggare än förra årets. Dom här ser man iallafall. Min 14 är lysorgange LE och struttar och vit duk. Den är väl snyggare än 10:an som är Grön LE och struttar och gul duk. Har hunnit köra både 10:an och 14 en del och tycker dom är riktigt sköna. Bomtrycket tycker jag inte är lättare utan snäppet högre än 2:an, man känner var man har draken hela tiden. Bra response i draken, bra bottendrag men performar otroligt bra upp i vindregistret, har kört i kuling med 10an och den är riktigt komfortabel.

    Kvalitetskänslan i 2008orna är ju riktigt bra. Tycker inte dom är dyra. Och väldigt lättsålda, hade annons på mina 2 SB2or och båda såldes på 1 dygn.

    Här är finns fler recensioner på SB3:
    http://www.seabreeze.com.au/forums/topic.asp?whichpage=0.533333333333333&TOPIC_ID=30483&#165938
    och
    http://www.extremekites.com.au/forums/showthread.php?p=33623

  • gonzo

    Medlem
    28 september, 2007 vid 15:37

    jag säger bara mmmmmmmm
    den lopar fin fint och är riktigt stabil urkrokad.

  • eddie

    Medlem
    29 september, 2007 vid 05:56

    varför skriver svenskar på engelska…?
    För att visa att de kan…?

    Ungefär som att imponera med – “Jag har körkort”

  • skanepaul

    Medlem
    29 september, 2007 vid 07:25

    Dem tror nog inte skotten fattar annars…

  • sourra

    Medlem
    29 september, 2007 vid 08:34

    @SkånePaul 418753 wrote:

    Dem tror nog inte skotten fattar annars…

    Jupp. Hur mycket svenska förstår pajken?

  • skotten

    Medlem
    29 september, 2007 vid 10:58

    hehe yeah lots.. most of the guys refuse to speak english… it makes me look even more stupid than I already am speaking/writing this stupid fekking language that seems to have no rules really….

    besides, its nice to keep people guessing about me.

  • christian12345

    Medlem
    30 september, 2007 vid 17:44
    Eddie;418740 wrote:
    varför skriver svenskar på engelska…?
    För att visa att de kan…?

    Ungefär som att imponera med – “Jag har körkort”

    Jag förstår att vårt bristfälliga språkval upprör dig och vill därför såklart passa på att ursäkta mig. När vi ses på stranden så lovar jag att bjuda på kex och bara prata svenska.

  • skejtar_henke

    Medlem
    30 september, 2007 vid 18:35

    @skotten 418803 wrote:

    hehe yeah lots.. most of the guys refuse to speak english… it makes me look even more stupid than I already am speaking/writing this stupid fekking language that seems to have no rules really….

    besides, its nice to keep people guessing about me.

    hahaha, Finn ju massa regler för språket. Och massa regler för regler mot undantag. Undantag för för regler. Solklart. Men vad fan du kan ju svenska. Du är ju bara lite blyg.

  • skotten

    Medlem
    30 september, 2007 vid 20:42

    PSHHHH dont tell anyone….

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Switchblade 3

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.