• Sydafrika

Publicerad av anonym-anvandare på 28 augusti, 2002 vid 20:16

Hej!

Kommer förmodligen spendera mycket tid i sydafrika framöver och har viss frihet att välja var jag bor.

All information om kitesurfspots och andra intryck från sydafrika mottages tacksamt.

mvh
    /Jonas

anonym-anvandare svarade 22 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    28 augusti, 2002 vid 20:18

Prio 1… om någon har länkar till kitesurf sidor som har info om sydafrika så är jag mycket intresserad.

/Jonas

• anonym-anvandare

Medlem
    28 augusti, 2002 vid 22:01

Tjena, är du nybörjare eller pallar du 6m vågor?

Som nybörjare hade jag föreslagit laangebaan, ca 15 mil norr om Cape T., can vara bra att bo i Table View i norra Cape T. där e nära till Big Bay och Sunset Beach där blåser fetto mycket(10-25m/s) och går otroligt stora vågor. Laangebaan blåser det lite mindre typ 10-17m/s och är helt platt, men stan är rätt tradig., man kan ju pendla upp dit o bo på hostel ett par dagar i sträck, bensinen är billig som fasen, bil hyr man också billigt.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2002 vid 16:55

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.